poniedziałek, 2 grudnia 2019

#Blogerkipolecają - 5 (nie tylko) kosmetycznych pomysłów na prezent na Mikołajki i Boże Narodzenie



Zbliżają się święta, a czas przecieka przez palce i niedługo znów będzie po świętach ;) Ale póki co pewnie wiele z was jest na etapie przygotowań do świąt, w tym szukania prezentów.  Dlatego też dziś mam dla was kolejny post w ramach akcji #Blogerkipolecają i jest to polecajka moich typów prezentowych :)



I. Luksusowe zestawy z perfumerii

Perfumerie takie jak Sephora czy Douglas proponują nam różne zestawy kosmetyczne, przygotowane przez marki właśnie z myślą o świętach. Moim zdaniem warto zwrócić uwagę na te marki Too Faced. Są ciekawe, wypadają dobrze cenowo nawet w ofercie regularnej (w końcu ceny palet tej marki zaczynają się od 150 zł, a w zestawach, które kosztują nieco więcej mamy ich kilka + miniatury innych produktów).

Mnie szczególnie przypadł do gustu zestaw Gingerbread House Party, który w cenie regularnej kosztuje 269 zł, ale składa się z trzech palet i trzech miniatur - jednej dużej palety cieni (zawiera 20 cieni), jednej małej palety cieni oraz paletki do konturowania, a także miniaturowej wersji maskary Better Than Sex, mini matowej pomadki Melted Matte Gingerbread Man oraz miniaturowej bazy pod cienie (a dla porównania paleta świąteczna Gingerbread Extra Spicy, przy czym ów zestaw można kupić taniej - sama dorwałam go za 204 zł). Dodatkowo kosmetyki są utrzymane w świątecznej stylistyce i pachną niczym pierniki świąteczne! 

Marka oferuje kilka zestawów, m.in. Let it Snow Girl oraz Gingerbread Bronzed and Kissed, ale Gingerbread House Party jest zdecydowanie najciekawszy! 





II.  Ekonomiczne zestawy z drogerii

Drogerie również oferują całe mnóstwo najróżniejszych zestawów kosmetycznych na święta. Naprawdę jest w czym wybierać. Ja sama otrzymałam dwa na urodziny i uważam, że są to warte uwagi sety, dlatego wam je tutaj pokażę :D

Pierwszy zestaw jest super tani, bo kosztuje ok 20 zł. Niestety pod uwagę mogą go brać tylko osoby mieszkające przysłowiowy rzut beretem do Niemiec, Węgier lub Czech, ponieważ pochodzi z drogerii DM... W Polsce pewnie również będzie dostępny na allegro lub olx, ale z 2x taką ceną... 

Mowa o zestawie świątecznym marki Balea, która oferuje produkty na poziomie dostępnej u nas Isany. Balea zawsze dba o ładną i adekwatną do pory roku i okoliczności szatę graficzną, ich produkty mają zadowalającą jakość, przyjemne i intensywne zapachy, a przy tym są niedostępne w Polsce, więc dla kosmetoholiczek będzie to ciekawa nowinka :) Zestaw poniżej składa się z żelu pod prysznic, balsamu do ciała oraz nawilżającej pomadki do ust.




Inną budżetową opcją (również kosztującą ok. 20 złotych) jest zestaw maseczek do stosowania przed snem marki Soraya. W jego skład wchodzą trzy maski o pojemności 30 ml. Różnią się składnikami aktywnymi i efektem, jaki oferują. Myślę, że to dość uniwersalny, a przy tym fajny prezent.







III. Produkty z zimowych kolekcji Sephora Collection

To propozycja zawieszona cenowo gdzieś pomiędzy I a II punktem. Sephora co roku wydaje piękną, świąteczną kolekcję, składającą się z najróżniejszych produktów - palet cieni, lampek, produktów do pielęgnacji, pędzli... Ja w tym roku na nic się nie skusiłam, bo mój budżet pochłonął zestaw z Too Faced, ale w zeszłym roku i dwa lata temu skusiłam się na poniższe produkty i byłam zadowolona z ich jakości. Poza tym cieszą oko, szata graficzna świątecznych edycji sephorowych produktów zawsze robi wrażenie ;) W tym roku motywem przewodnim dla opakowań jest uroczy pingwinek :) 












IV. Kalendarz (niekoniecznie) adwentowy

Kalendarze adwentowe to taki ukłon w stronę dzieciństwa i radość z prezentu rozciągnięta na kilka dni. Ja sama w zeszłym roku otwierałam kalendarz adwentowy marki Balea, a w tym roku odliczam dni do świąt z marką Yves Rocher. Oczywiście obdarowywanie kogoś na gwiazdkę kalendarzem adwentowym, który jest przygotowany z myślą odliczania dni do niej jest bezsensem, ale niektóre marki oferują mniejsze kalendarze z okienkami od gwiazdki do nowego roku (np. Makeup Revolution zwykle wypuszcza takie kalendarze) i to już jest ciekawa opcja na gwiazdkę.

Ja takiego niestety nie posiadam, stawiam jednak na opcje typowo adwentowe, więc podglądy tylko takich kalendarzy mogę wam pokazać:





V. Świąteczne ubrania

Wiele marek odzieżowych wypuszcza świąteczne linie ubrań. Są to najróżniejsze ubrania - nauczniki, czapki, swetry, skarpetki, majtki, bokserki, pidżamy... To kiczowata opcja, ale ma w sobie coś uroczego. Wiele osób ma słabość do takich rzeczy (w tym ja, przyznaję się otwarcie). Świąteczny sweter to dość krzykliwa opcja i mało przydatna na co dzień, ale już np. pidżama czy skarpetki spokojnie mogą cieszyć oko również po kolacji wigilijnej ;) 




Tak prezentuje się 5 moich propozycji prezentowych - raczej dla kobiet, ale jeżeli chodzi o mężczyzn w mojej rodzinie, to sama mam zwykle problem z tym, co im właściwie sprezentować, więc i mnie przydałaby się pomoc w tej kwestii ;)

Na blogach pozostałych dziewczyn znajdziecie ich pomysły na prezent, poniżej zostawiam linki do ich blogów :)


♥ Pani z Kropką  
Udostępnij

28 komentarzy :

  1. Wszystkie propozycje są wspaniałe, ucieszyłabym się z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne paletki, nigdzie ich nie widzialam, sama bym, sobie taki prezent zrobila :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, ja sobie zrobiłam :D ja znalazłam je stacjonarnie u siebie w mieście :)

      Usuń
  3. Choć za zestawami kosmetycznymi nie przepadam, to taki bym z przyjemnością znalazła pod choinką:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo trafne propozycje, niezależnie która trafiłaby w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej spodobał się zestaw Balea. To już chyba mania... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jakoś Baleą nie zachwycam, są okej te produkty, ale to tyle :p

      Usuń
  6. Wszystkie Twoje propozycje przypadły mi do gustu i z pewnością bym się z nich ucieszyła. Zwłaszcza z zestawu maseczek Soraya - właśnie widziałam je ostatnio w hebe i zastanawiałam się czy ich nie kupić sama dla siebie :D haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D moje serce skradł jednak zestaw z too faced :D

      Usuń
  7. Ja jakoś nie mam problemów z męskimi prezentami:) Świetne propozycje, paletki takie ładne...jak zwykle żałuję, że nie używam cieni:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten zestaw z Too Faced jest po prostu przeuroczy, zakochałam się w jego wyglądzie! <3 Kupiłabym tylko po to, żeby stał na półce, bo praktycznie się nie maluję, ale co tam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D jest przepiękny, więc nawet mnie to nie dziwi :D

      Usuń
  9. taką paletkę cieni z chęcią bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym się ucieszyła choćby ze świątecznych skarpetek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja najbardziej bym się ucieszyła ze świątecznych skarpetek i piżamki :)
    Jak na razie nie stać mnie na kosmetyki z Sephory albo Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w zeszłym roku dostałam pidżamę i skarpetki, haha :D

      Usuń
  12. kosmetyki kupuję sobie sama, ale chętnie przyjęłabym świąteczne ubranka np. puchowe skarpety albo też jakiś zestaw smacznych herbat w skrzynce, takich żeby były w różnych smakach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja piję tylko zieloną, więc jakoś zestaw herbat nie przyszedł mi na myśl :D

      Usuń
  13. Zestawy to chyba zawsze dobra opcja, ja je kupuję już po świętach, wtedy można je dorwać w naprawdę fajnych cenach. Z ubraniami, ja bym nie ryzykowała. Osobiście nie lubię świątecznych motywów w ubraniach. Nie mam nawet żadnego świątecznego, brzydkiego swetra. Jedynie skarpetki z drobnym motywem świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogólnie zestawów nie lubię ale Balea czemu nie, paletka Sephora również :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja na pewno ucieszyłabym się z takiego prezentu!
    Wesołych Świąt <3

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw z Too Faced wygląda świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.