niedziela, 15 marca 2020

Nivea MicellAIR Skin Breathe - profesjonalny żel do mycia twarzy z kwasem mlekowym



Jakiś czas temu otrzymałam od marki Nivea żel do mycia twarzy z linii Micell Air. Miałam z tej serii już płyn micelarny, który bardzo mnie rozczarował, bo nie spełniał obietnic producenta. Czy żel okazał się lepszy? Zapraszam do lektury :)



Żel ma dość rzadką konsystencję, nieco lejącą się. Jest bezbarwny, zawiera białe granulki peelingujące (możecie zobaczyć jego formułę na drugim zdjęciu). Łatwo się rozprowadza na skórze i delikatnie pieni podczas mycia twarzy. Drobinki peelingujące w łagodny sposób zdzierają skórę, nie podrażniając jej przy tym. Po użyciu żelu skóra jest wygładzona i miękka.

Zwykle tego typu produktów używa się przy wieczornym oczyszczaniu, przed nałożeniem nocnej pielęgnacji. Ten produkt jest do stosowania przed makijażem. Czy sprawdza się w tej roli? Tak, bo nie ściąga i nie przesusza skóry. Jednak mimo wszystko to żel połączony z peelingiem, więc odradzam stosowanie go na co dzień! To raczej dobra opcja do użycia przed jakimś wyjściem - kiedy zależy nam na ładnym wyglądzie skóry; żeby makijaż leżał na niej gładko, a jednocześnie nie chcemy ryzykować, że typowy peeling zafunduje nam zaczerwienienia. 

Na koniec jeszcze przybliżę wam jak pachnie. Żel jest perfumowany, ale zapach nie jest drażniący, przypomina krem Nivea, więc jest bardzo spójny z wizerunkiem marki :D

Produkty otrzymałam do przetestowania od firmy Nivea w ramach Klubu Przyjaciółek Nivea. Jest to współpraca reklamowa.






Podobne posty:

Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

11 komentarzy :

  1. Nie znam kompletnie produktu, ale warto mieć właśnie taki, który możemy użyć przed ważnym wyjściem, aby skóra wyglądała lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żel już kojarzę z półki i byłam ciekawa jego działania. Dzięki za opis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj taka lejaca sie formula nie jest dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi kusząco :) Uwielbiam zresztą żele z peelingiem i stosuje je na co dzień, więc on mógłby być dla mnie dobrą opcją

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Konsystencja leista mogłaby mi przeszkadzać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś nie przepadam za produktami Nivea do twarzy ;) wolę inne produkty :D te mi nie służa ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie to trochę bezsensowny produkt skoro jako żel peelingujący nie nadaje się na co dzień bo jest za mocny, ale jako peeling za słaby.. Przed makijażem wolę zrobić maseczkę, bo peelingi i tak robię regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żadnego peelingu nie powinno używać się codziennie, dlatego nie polecałabym stosowania go na co dzień :) Myślę, że to dobry produkt w sytuacji, kiedy komuś pojawią się suche skórki, a nie chce przed wyjściem nadmiernie drażnić skóry - to dobry produkt na taką sytuację, bo nie jego siła ścierania jest zbalansowana :)

      Usuń
  8. Nie miałam tego produkty nivea♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy produkt. Na pewno trafi na moja listę kosmetyków do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.