poniedziałek, 24 stycznia 2022

Pixi Cosmetics - Glow Tonic - czy jest wart swej sławy?



Jakiś czas temu dostałam od marki Pixi pełnowymiarowy i spersonalizowany ich osławiony tonik rozświetlający. Miałyście przyjemność przetestowania go? Ja wykończyłam już trzecią buteleczkę!

Tak, stosowałam ten tonik już wcześniej - kupiłam go sobie sama raz w wersji miniaturowej w celu wypróbowania go i zweryfikowania skąd zachwyty na jego temat. A że mi się sprawdził, następnie kupiłam opakowanie pełnowymiarowe. A gdy została mi 1/4 opakowania, otrzymałam kolejny w prezencie od marki Pixi - to się nazywa wyczucie czasu!

Jak tylko go kupiłam, to szybko zrozumiałam skąd te zachwyty nad nim. Ten tonik bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę, swoim działaniem nie przypomina toniku, lecz hydrolat! Ma też właściwości delikatnie złuszczające - gdy go stosowałam, na mojej skórze pojawiało się znacznie mniej niedoskonałości, szczególnie zaskórników - zarówno zamkniętych, jak i otwartych. 

To jest zupełnie inny poziom toników. Acz jednocześnie muszę uczciwie zaznaczyć, że nie zawsze dogaduje się z makijażem. O ile kremy BB i podkłady osiadają na przemytej nim skórze ładnie, tak niektóre korektory się na nim ślizgają, brzydko i ciężko osiadają na skórze, zamiast się z nią stopić.

Tonik ten ma bardzo przemyślanie opakowanie z wymiennymi końcówkami - pompką oraz zakrętką. Jest to dobre rozwiązanie, ponieważ w domu na co dzień pompka zapewnia wygodną aplikację toniku. A jeżeli chcemy go zabrać ze sobą w podróż, wystarczy zmienić końcówkę na zakrętkę, która - w przeciwieństwie do pompki - zabezpiecza produkt przed rozlaniem. 

Produkt do przetestowania otrzymałam od marki Pixi Beauty w ramach paczki PR. 

Zapraszam was również na moje social media:



Udostępnij

6 komentarzy :

  1. Ja myślę że się na niego skusze i będę stosować go wieczorem :D takie o rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o nim, ale nie miałam jeszcze okazji go przetestować, może to nadrobię :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie od dłuższego czasu, ale jeszcze nie wpadł w moje łapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o nim, jednak jeszcze nie zagościł w mojej toaletce
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.