sobota, 11 sierpnia 2018

I ty zostań Królową Smoków! Makeup Revolution: Dragon's Heart Eyeshadow Palette


Idąc za ciosem opowiem wam o jeszcze jednej palecie cieni, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Kupiłam ją miesiąc temu, o czym wspomniałam wam w poście o nowościach kosmetycznych. Zdecydowałam się wtedy na nowości od Makeup Revolution, w tym nudziakową czekoladę oraz Dragon's Heart Eyeshadow Palette. I ten zakup to był strzał w dziesiątkę! 




Paleta ma pozornie dosyć monotonną kolorystykę, jednak przy swatchach widać, że każdy kolor jest inny (choć zdjęcie niestety nie oddaje tego zbyt dobrze). W palecie znajdziemy róże o różnym nasyceniu, czysty fiolet, fiolet opalizujący na róż, beż, złoto, ciemny i jasny brąz oraz czerwień. To, czy się taka kolorystyka komuś podoba to już kwestia gustu, mnie urzekła :)




Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, pracowało mi się nimi dużo lepiej, niż nową czekoladą. Niestety, jak wszystkie cienie tej marki, kolor nieco wytrąca się przy blenowaniu, ale nie jest to duży problem, bo zawsze można dołożyć nieco produktu. Ładnie łączą się ze sobą i innymi cieniami, używałam ich m.in. wraz z Soul Blooming i osiągnęłam na oku taki efekt (cień z nabli posłużył mi do wykonania half cut crease):

@makeuprevolutionpolska czy jestem już Królową Smoków? 🐉 W końcu na oczach mam #DragonsHeart 💕 . Dragon's Heart to chyba najlepsza paleta Makeup Revolution jaką miałam. W dodatku zakupiłam ją za nieduże pieniądze w czasie promocji -30% w @cocolitapl Napiszę o niej wkrótce na blogu. Ale to nie jedyny hit - to co mam na ustach, to jedna warstwa błyszczyku do ust! niesamowitą pigmentację ma produkt od @miyo_makeup, w dodatku pięknie pachnie! Recenzja kosmetyków tej marki również pojawi się na blogu w najbliższym czasie 💕 . #smoky #cutctrease #makeuprevolution #mur #revoholic #violer #violetmakeup #violetlips #purple #purplelipstick #purplelips #dragonsheart #dragonsheartpalette #suntun#opalenizna #followme #blonde #blondehairgirl #polishgirl #polskablogerka #polskieblogi #kosmetoblogi #makeuplover #smokeyes #ponytail #queenofdragons
Post udostępniony przez Blonde Kitsune (@blondekitsune)


Cena regularna tej palety to około 35 zł. Myślę, że kiedyś zdecyduję się na jeszcze jeden inny wariant z tej serii, bo ta naprawdę mi się spodobała i ciekawi mnie, jak wypadną pozostałe.

No i oczywiście zapraszam was na Facebooka oraz Instagrama. Od kilku dni udzielam się także w Dresscloud, gdzie również chętnie się z wami spotkam!


Udostępnij

31 komentarzy :

  1. Paleta robi wrażenie, kolory boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała paleta prezentuje się rewelacyjnie, naprawdę bardzo ładny design ale wiadomo że u tego typu produktów nie wygląd ale wnętrze się liczy :) kolory śliczne, idealne dla mnie odcienie. Można by wymyślić wiele wspaniałych make upów :) twój makijaż jest cudowny, śliczny, inspirujący no po prostu zachwyca! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystyka jest przepiękna, nie wiedziałam o istnieniu tej palety, a teraz ją bardzo chcę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kolorystyka! Muszę też przyznać, że rozmiar cieni wydaje się spory jak na palety Revolution:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie też podobają takie kolory można wyczarować fajny makijaż :) bardzo fajnie wyszedł Ci ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i artystyczny makijaż wyczarowałaś. Kolory są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi w oko wpadły te czarne buciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha! Niestety kupiłam je kiedyś na Allegro, to nic markowego, więc nie napiszę ci co to :(

      Usuń
  9. Makijaż cudny, ale same odcienie w palecie nie do końca do mnie przemawiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę przyjemnie to wygląda! Wgl ta seria "fantasy" ma cieszące oko opakowania i interesującą kolorystykę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda :) A mają wyjść kolejne, m.in. Angel's Heart.

      Usuń
  11. O mamuniu, jakie cudowne kolory. Szczególnie ten fiolet mnie zachwyca. Piękny jest piękny. I tą szmineczkę masz też super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kolory. Ja jednak stawiam na bardziej stonowane odcienie w wersji nude :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Za tę cenę to jakość jest super, ponadto przy wielu cieniach kolor traci na oku i trzeba blendować kilka warstw, nawet przy o wiele droższych cieniach, które teoretycznie powinny być lepszej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, często jest z tym problem i potwierdzam, że dotyczy również drogich cieni...

      Usuń
  14. Ależ odcienie... już chciałam powiedzieć, że to nie moje kolorki, ale one są tak hipnotyzujące, że z przyjemnością bym się nimi pomalowała:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W opakowaniu wygląda nudno, dopiero na swathe'ach widać jaka jest różnorodna i intensywna. Bardzo ładna paletka. W sumie już dawno nie kupowałam ich cieni. Ostatnio miałam flawless 4 a ile nowości już od tamtej pory wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, na zdjęciach w opakowaniu wygląda dosyć mdło, ale w rzeczywiście jest śliczna :)

      Usuń
  16. Pierwszy raz widzę tę paletę, ale bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta paleta na prawdę bardzo dobrze się prezentuje i nie jest bardzo droga, więc myślę, że niedługo u mnie też zagości! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu ten odcień niebieskiego jest przepiękny <3 ogólnie cała paletka super :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super makijaż! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.