sobota, 28 lipca 2018

Nowości kosmetyczne



Czas na aktualizację nowości kosmetycznych, jakie się u mnie pojawiły - ponownie nieco ich przybyło, ale nie tak dużo, jak w poprzednim poście z cyklu. Coś do makijażu, coś do pielęgnacji... Wszystkiego po trochu.


Udało mi się dostać do testów nowości marki L'Oreal. Otrzymałam paletkę rozświetlaczy w pudrze, jeden rozświetlacz w płynie, kredkę do brwi oraz kremową szminkę. Część z was, która obserwuje mnie na Instagramie, widziała te nowości już wcześniej - gdy tylko paczka przyszła, poinformowałam was na InstaStory. 


W tym miesiącu dopisało mi szczęście i załapałam się również na testowanie serii #foodie marki Soraya. W paczce znalazłam masło do ciała z miodem manuka, nawilżający mus do rąk z mango, regenrującą maseczkę z miodu manuka oraz peeling do stóp, również miodowy. Zawartość tej paczki również sfotografowałam i umieściłam na Instagramie na story.


Korzystając z fajnej promocji na Makeup Revolution w Cocolicie zdecydowałam się na zakup samych nowości tej marki - palet Nude Chocolate oraz Dragon's Heart, podkładu w sztyfcie oraz korektora. Póki co zrecenzowałam wam nową czekoladę - możecie o niej przeczytać tutaj. O pozostałych kosmetykach również napiszę na blogu. 


Oprócz tego zakupiłam nawilżający żel bambusowy dla odmiany i odpoczynku od aloesowego, bo po zużyciu 4 opakowań miałam go już dosyć :D Kupiłam także mydło od Aleppo z olejem laurowym do mycia twarzy oraz bananową maskę do włosów marki Garnier.

No i jak zwykle serdecznie zapraszam was na mojego Facebooka oraz Instagrama

Udostępnij

27 komentarzy :

  1. Swietne nowosci, musze zajrzec do szafy L'Oreala hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maskę bananową mam już i ja :D Jeszcze Papaya mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie papaye mam w połowie i stąd banan :D

      Usuń
  3. Ja tu jestem na detoksie zakupowym a Ty mi tu z haulem wyjeżdżasz :D. Nie kusi mnie żeby sobie coś kupić z wyjątkiem podkłądu w sztyfcie i korektora mur.. nie no teraz na pewno nie kupię, może jak się oddetoksuje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusi mnie bardzo nowa seria Soraya. Niby nie przepadam jakos szczególnie za tą firmą, ale ta nowa seria świetnie się prezentuje! :) Maski Garniera też mnie kuszą - zarówno bananowa jak i papaja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papajową zużyłam w połowie i polecam :) co do bananowej sama muszę się przekonać ;D

      Usuń
  5. Nie używałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale zaciekawiła mnie ta paletka o opakowaniu w stylu tabliczki białej czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy, o paletce słyszałam już na wielu blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tych produktów z Soraya:) a już wgl ciekawi mnie jak sprawdź sie ten podkład w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzę jak zejdzie mi opalenizna, bo promocja była tuż przed moim wyjazdem i jest mi obecnie za mały 😂

      Usuń
  8. Soraya zaciekawiła mnie, zwłaszcza ta saszetka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czaję się na maskę do włosów i ten bambusowy żel.

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się ten żel bambusowy.. reszta raczej nie dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainteresował mnie żel bambusowy, ale nigdzie go u siebie nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w Hebe, ale polecam poczekać na promocję, bo kosztuje regularnie 45 zł. Sama kupiłam go za 30.

      Usuń
  12. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tej czekoladki od Makeup Revolution, poszłam jednak po rozum do głowy, czy aby na pewno potrzebna jest mi 6 paletka od nich...:p Mimo wszystko nie przeszła mi i dalej się zastanawiam, więc dzięki za recenzję, na pewno przeczytam!
    Co do maski bananowej Garniera - co za zbieg okoliczności, dosłownie przed chwilą zrecenzowała ją moja siostra na naszym blogu! :) Ogólnie warto wypróbować, szczególnie, że ma tyle możliwych zastosowań, jednak wiadomo - na każdych włosach wychodzi to inaczej.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ta czekolada jest OK, a to, czy jej potrzebujesz, to już kwestia bardzo indywidualna. Sama się skusiłam na nią, bo jestem zadowolona z papajowej, ale chętnie poczytam o niej coś wiecej. Również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Jestem bardzo ciekawa tych produktów z Soraya :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten rozświetlacz w płynie z L'oreal jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem mega ciekawa tego żelu bambusowego! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam w planach zakup nowości z Makeup Revolution. I pewnie wpadnie mi jakaś czekoladka. Testuje ten sam zestaw z Loreal! Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Na mus do rąk z mango chętnie bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ten wpis mnie chyba przekonal do zakupow :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Trochę ich jest, a mimo to niczego z nich bliżej nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na recenzję smoczej palety (smoki to prawie dinozaury :D)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.