niedziela, 27 grudnia 2020

Kalendarz adwentowy Douglas 2019


Witam serdecznie po świętach (mam nadzieję, że udanych :)

Dziś chciałam z wami podsumować zawartość pierwszego z dwóch kalendarzy adwentowych, które otwierałam w tym roku. Codziennie zawartość każdego okienka pokazywałam wam na stories, a tu robię podsumowanie całości, dla tych osób, które nie obserwują mnie na instagramie (do czego zachęcam ;) lub coś pominęły.

Jest do edycja z zeszłego roku, 2019, dlatego udało mi się ją dorwać za 55 ą zamiast 199. Kalendarz kupiłam we wrześniu bieżącego roku, ponieważ był przeceniony na 110 zł i jeszcze łączył się z promocją 1+1 gratis. Jak zobaczyłam tę promocję, to napisałam do siostry i razem kupiłyśmy sobie te kalendarze, więc po zsumowaniu rabatów, wyszło po 55 zł na osobę 🎁.

Poniżej zaprezentuję wam przegląd zawartości okienko po okienku, a na końcu opiszę swoje wrażenia :)


1. SYS - Krem nawilżający do twarzy (20 ml) 

Cena standardowa: 179,69 zł/50 ml



2. SYS- Collagen Manager Drops (5 ml) 

Cena standardowa: 179,69zł/30 ml



3. Douglas Home Spa - Krem do rąk (30 ml) 

Cena standardowa: 8,89 zł/30 ml

 produkt pełnowymiarowy



4. StarSkin - Płatki pod oczy (1 para) 

Cena standardowa: 46,99 zł/2 pary


5. Invisibobble - gumki do włosów (3 sztuki) 

Cena standardowa: 19,90 zł/3 szt.1 opak.

produkt pełnowymiarowy


6. Douglas Make Up - maskara Kiss & Curl (12,5 ml) 

Cena standardowa: 59 zł/12,5 ml

produkt pełnowymiarowy


7. Douglas Home Spa - Musująca kostka do kąpieli (24 g) 

Cena standardowa: 7,89 zł/24 g

produkt pełnowymiarowy



8. Annayake - Bambusowa maska nawilżająco-energetyzująca (15 ml) 

Cena standardowa: 179,69zł/75 ml



9. Douglas - ampułka Nutri Focus (1,5 m/1 szt.l) 

Cena standardowa: 39 zł/5 szt



10. Annayake - krem przeciwzmarszczkowy (7 ml) 

Cena standardowa: 649 zł/50 ml



11. Douglas - Maska do włosów zwiększająca objętość  (20 ml) 

Cena standardowa: 9 zł/20 ml

produkt pełnowymiarowy



12.Youth Shots by Dr, Fach - krem przeciwstarzeniowy (4x1 ml) 

Cena standardowa: 359,44 zł/30 ml



13.Douglas Make Up - lakier do paznokci (10 ml) 

Cena standardowa: 18 zł/10 ml

produkt pełnowymiarowy



14. Annayake - zapach Pour Elle roll-on (10 ml) 

Cena standardowa: 319 zł/100 ml



15. Dr. Susanne Von Schmiedeberg - Krem do skóry suchej (15 ml) 

Cena standardowa: 76,35 zł/15 ml

produkt pełnowymiarowy


16. Dr. Susanne Von Schmiedeberg - Serum liftingujące (2 ml) 

Cena standardowa: 314,52 zł/30 ml



17. Ultimate Skin Aesthetics - Expresowa maska nawilżająca w płachcie (25 ml/1 szt.) 

Cena standardowa: 19 zł/1 szt.

produkt pełnowymiarowy


18. Douglas Make Up - Konturówka do ust (5 g) 

Cena standardowa: 35 zł/1 szt.

produkt pełnowymiarowy



19. StarSkin - Maseczka do ust Dreamkiss (5 g,1 szt.) 

Cena standardowa: 34,99 zł/ 2 szt.



20. Mercedez-Benz Woman - zapach roll-on (10 ml) 

Cena standardowa: 219 zł/30 ml



21. Biotulin Supreme  - Żel do pielęgnacji twarzy atni-aging (4,5 ml) 

Cena standardowa: 219 zł/15 ml



22. StarSkin - 7-sekundowa luksusowa maska (8 g, 1 szt.) 

Cena standardowa: 46,64 zł/5 szt.



23. Annayake - Bambusowy krem energetyzujący (15 ml)

Cena standardowa: 260,60 zł/50 ml





24. Ariana Grande - perfumy Cloud  (7,5 ml) 

Cena standardowa: 149 zł/30 ml 
(są też większe pojemności w innych cenach, podaję tutaj najmniejszą i najtańszą dostępną wersję) 


Jeżeli chodzi o jakość samego kalendarza, to jest ona średnia. Wygląda on ładnie, szata graficzna jest świąteczno-zimowa, ma przyjemną kolorystykę. Niestety kalendarz jest z cienkiego kartonu, a niektóre produkty były w środku bardzo mocno przyklejone i w efekcie tego trochę trzeba było się siłować z ich wyjmowaniem, a to z kolei zaowocowało uszkodzeniami kalendarza... Co widać na części zdjęć ;) Dodatkowo mojej siostrze część zawartości zdezerterowała ze swoich okienek i wylądowała w innych okienkach. 

Z zawartości jestem zadowolona. Nie ma tutaj zapychaczy czy zbędnych gadżetów. A kalendarzu znajduje się łącznie  Zawartość jest zróżnicowana, ciekawa, mamy tu i produkty do makijażu, i do pielęgnacji, i do włosów, także perfumy. W dodatku są tu produkty marek, których oferta jest mocno ograniczona w polskim Douglasie (np. produkty marki Sys znalazłam na stronie niemieckiej, w Polsce są tylko maseczki).


Myślę, że najbardziej dwa kontrowersyjne okienka to gumki Invisibobble, które moim zdaniem są zadowalającym okienkiem, (bo po pierwsze mamy tutaj pełną paczkę gumek, a nie pojedynczą sztukę jak w wielu innych kalendarzach, a po drugie, są to oryginalne gumki, o których słyszałam dobre opinie, w przeciwieństwie do ich tańszych zamienników) oraz okienko wigilijne z perfumami Ariany Grande. W przypadku perfum problemem jest to, że i ja i siostra myślałyśmy, że perfumy mają atomizer lub chociaż kuleczkę, a okazało się, że mają tylko zakrętkę i otwarty dziubek. I niestety mnie się trochę ulało tych perfum, a mojej siostrze wylała się połowa.

Inną ciekawą zagwozdką jest to, że niektóre produkty różniły się swoim wariantem w moim kalendarzu i mojej siostry - np. jej kostka do kąpieli miała inny zapach, miała także inny odcień lakieru do paznokci niż ja (acz wciąż w kolorystyce nude). 

Czy kupiłabym go za pełną cenę 199 zł? Szczerze mówiąc nie wiem, mam mieszane uczucia. Ale tegoroczna wersja tego kalendarza kosztowała już 149 zł, co jest już dużo bardziej przystępną ceną. Do tego w perfumerii często są rabaty 20%, więc można go było upolować i taniej. A w cenie bliższej już 100 zł jest to na pewno kusząca propozycja. I na pewno patrząc na zawartość pozostałych kalendarzy marki, ta wersja jest najbardziej interesująca. A co wy sądzicie?

Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

5 komentarzy :

  1. Fajne produkty, ale szkoda, że samo opakowanie kalendarza jest średniej jakości. Ja szczerze nigdy nie miałam takiego kalendarza z kosmetykami, zawsze ich ceny mnie odpychają, ale może kiedyś dorwę jakiś na przecenie i sobie taki sprezentuję :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po tych świętach jestem tak najedzona, że nie mam na nic sily.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna zawartość kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś szczęście fajne te produkty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.