poniedziałek, 21 stycznia 2019

Zimowa magia prosto z Sephory. Sephora Collection: The Enchanting Colors Eye and Face Palette


Rok temu Sephora Collection skusiła mnie lisią paletą w pięknym, złotym opakowaniu. I choć nie wszystkich cieni używam regularnie, to bardzo często mi ona towarzyszy, a moje dwa ulubione cienie sięgają już dna! Dlatego postanowiłam i w tym roku dać szansę sephorowej kolekcji. Zaciekawiła mnie paletka typu travel friendly - The Enchanting Colors Eye and Face Palette, zawierająca cienie do powiek oraz produkty do twarzy.


Paletka jest wykonana z solidnego kartonu i posiada wewnątrz całkiem duże lusterko, przy którym wygodnie się maluje. Zamykana jest na magnes, jak większość palet tego typu. Opakowanie jest bardzo ładne, matowo-niebieskie, ale ta pozornie srebrna aplikacja, na której nadrukowano napisy, pięknie opalizuje na różowy i miętowy


W skład palety wchodzi 8 cieni do powiek, z czego pięć jest matowych, a pozostała trójka błyszcząca, oraz trzy produkty do makijażu twarzy - bronzer, róż i rozświetlacz. Kolorystyka cieni jest dosyć ciekawa, znajdziemy tu cienie do klasycznego, dziennego makijażu - jasny, matowy beż, jasny i ciemny brąz, delikatny błyszczący róż, lśniące złoto, szarobury połyskujący cień, oraz taki rdzawy kolor i odcień buraczkowego fioletu, wpadającego w taką fuksję. 


Cienie są dobrze napigmentowane, w pracy przypominają cienie z Makeup Revolution - jasny beż jest średnio nasycony, co też jest typowe dla MUR, ale pigmentacja ciemniejszych matów jest intensywna, szczególnie na bazie. Trochę się osypują, ale za to nie robią plam i ładnie się łączą ze sobą nawzajem, a także z innymi cieniami. Cienie błyszczące są bardzo mocne, mają masełkowatą konsystencję, dzięki czemu szybko i sprawnie się je aplikuje. Używam ich obecnie codziennie do dziennego makijażu i naprawdę jestem zadowolona.


Produkty do twarzy są mniej napigmentowane, ale w przypadku kosmetyków do makijażu twarzy to zaleta - mniejsze ryzyko, że zrobimy sobie krzywdę ;). Bronzer jest ciepły, ale nie tak bardzo, jak wyszedł na zdjęciu (!!)Róż to ładny, chłodny odcień, w opakowaniu wygląda na aż zbyt różowy, ale na twarzy prezentuje się dobrze, wygląda jak naturalne rumieńce. Rozświetlacz daje mocny, ale jednocześnie subtelny blask. Zaprzeczam sama sobie? Być może tak to może wyglądać, ale mam na myśli to, że choć jest to widoczny rozświetlacz, to daje na skórze bardzo miękką taflę, pięknie wygląda. Żaden z tych produktów nie zrobił mi psikusa w postaci plamy na policzku, ładnie i łatwo się rozcierają.



Czy jestem zadowolona z tej palety? Tak! Moim zdaniem będzie bardzo fajna do szybkich makijaży o wczesnym poranku (takich np. o 5:00-6:00 rano, kiedy nie chce nam się szukać wszystkiego po kolei ;) oraz oczywiście na wyjazdy. Jej jakość jest naprawdę satysfakcjonująca, a przy tym nie jest to paleta za kosmiczną kwotę, której szkoda nam będzie gdzieś ze sobą zabierać, w obawie przez zniszczeniem. 

Makijaż w pełni wykonany tą paletą:



Na stronie internetowej ta paletka jest już niestety wyprzedana, ale widziałam ją w dwóch Sephorach stacjonarnie. Znika w szybkim tempie, bo jej aktualna cena to... 29.99 zł. Nic więc dziwnego, że cieszy się zainteresowaniem, kiedy cena jest przystępna, jakość dobra, a kolorystyka przyjazna. Nie wiem, czy się ze mną zgodzicie, ale moim zdaniem kolorystycznie prezentuje się lepiej niż paleta Maxineczki we współpracy (nie kolaboracji! Kolaboracja oznacza w języku polskim współpracę z wrogiem ;) z Makeup Revolution, której choć część do oczu jest ładna, to część do twarzy jest okropna. Bronzer jest okej, ale rozświetlacz jest według mnie za słaby, szczególnie wobec nazwy pure glow, a ceglasty róż mało komu pasuje...  Nie wiem, to kwestia gustu, ale ta moim zdaniem prezentuje się lepiej.



Zapraszam was również na moje social media:



Udostępnij

48 komentarzy :

  1. Piękna paleta, cudowna pigmentacja ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie ta paleta :)

      Usuń
  2. Nie strasz, bo mi się marzy właśnie paletka Maxineczki :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem część do makijażu twarzy jest bardzo słaba :/

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam dwie paletki z zoevy i już na inne nawet nie patrzę...nie kuś!;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, rozumiem. A z drugiej strony kusi sam niewielki koszt :D

      Usuń
  4. Oj tak kojarze te promocje, które teraz sa w Sephorze, parę fjanych produktów mnie ominęło :/ A ta paleta? Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, praktycznie wszystko, na co miałam chrapkę, wyprzedało się nim się zorientowałam :(

      Usuń
  5. Ach ta paletka wyglada przepieknie, musze w tygodniu podjechac do Sephorki moze i u nas jest dostepna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Paleta prezentuje się interesująco, a za tę cenę może i bym się na nią skusiła. Chyba z ciekawości wejdę jutro do Sephory, bo taki travel set przydałby mi się podczas kolejnych wyjazdów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba, choć ten popielaty cień zamieniłabym na jakiś inny :)

      Usuń
  8. Przyjemna kolorystycznie paletka. Niestety ile razy zaglądałam na Sephora Online - była wyprzedana, a do tej stacjonarnej jakoś mi nie po drodze..Może jednak powinnam się wybrać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez widziałam, że online się wyprzedała, ale stacjonarnie widziałam ich jeszcze sporo :)

      Usuń
  9. Już mi się podoba ta paletka, sprawdzę na żywo w sephorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ta paleta wygląda na prawdę ładnie. Kolorystyka, pigmentacja, ilość matów wszystko na duży plus. Cena też bardzo atrakcyjna. Paleta Maxineczki jak dla mnie to nie wypał. Nudne kolory, ciepły bronzer, rudy róż, delikatny rozświetlacz (a w końcu ona lubi glow).. spodziewałam się czegoś bardziej wow ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bronzer nie jest jeszcze taki zły, wielu osobom pasują ciepłe bronzery, o ile nie są rude/czerwone. Ale ten róż to jest dramat xD

      Usuń
  11. Rzeczywiście super cena i kolorki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O kurcze jaką ma fajną teraz cenę, może spojrzę na weekendzie i gdzieś jeszcze na nią trafię :) Piękne ma kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja byłam ostatnio w Sephorze po koreańskie zakupy, to było ich jeszcze sporo :)

      Usuń
  13. Zachęciłaś mnie do zakupu tej paletki. Tak pięknie się prezentuje na Twoich powiekach. Lubię tego typu odcienie. I ta cena! Mam nadzieję, że uda mi się ją jeszcze dorwać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) w takim razie trzymam kciuki, żeby była gdzieś w pobliżu!

      Usuń
  14. Bardzo ciekawe zestawienie kolorystyczne! Mam kilka paletek cieni Sephory i jestem bardzo zadowolona z ich jakości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, ich cienie są naprawdę w porządku :)

      Usuń
  15. Śliczne kolorki :)

    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna, ja bym tylko jeden z cieni zamieniła na jakiś bardzo ciemny, żeby liner zastąpił, ale i tak jest super. Jak na nią trafię, to pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ten szarobury błyszczący, na klasyczną czerń, z tym się zgodzę :)

      Usuń
  17. Wygląda na fajną kompaktową paletę, szczególnie może się sprawdzić osobom które malują się jedynie okazjonalnie i chcą mieć wtedy wszystko szybko pod ręką, taką bazę do twarzy i oczu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzi się też osobom, które często są w podróży :)

      Usuń
  18. Po pierwsze, cudne zdjęcia ;) Aż człowiek czuje się pełen inspiracji i sam chce cykać foty :D
    Paleta piękna z zewnątrz, ale sama kompozycja kolorystyczna nie do końca do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie ta paletka zwłaszcza że ta cena! WOw

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ta paletka. Bardzo delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak widzę słowo kolaboracja w kontekście makijażowym, to się zastanawiam, czemu oni te wszystkie marki porównują do nazistów xD. A paletka bardzo poprawna, szatę graficzną ma piękną!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.