poniedziałek, 15 października 2018

Najlepsze tanie matowe pomadki? Miss Sporty: Matte to Last 24h, Matowa szminka w kremie & Pencil Lipliner (konturówka do ust)


Pozostając w temacie matowych pomadek w płynie dziś opiszę wam przyjemny produkt z niższej półki cenowej. 

Z tanimi kosmetykami bywa bardzo różnie, ich jakość to często loteria. Marka Miss Sporty produkuje własnie takie kosmetyki, przez co uchodzi za markę skierowaną głównie do nastolatek. Jednak można w jej szafach znaleźć przyjemne produkty w niskiej cenie i ja właśnie chciałabym wam dzisiaj opisać jeden z nich. Pomadki posiadają swoje odpowiedniki kolorystyczne w linii konturówek tej marki i o nich również przy okazji wam wspomnę.

Wiele matowych pomadek jest niekomfortowa w noszeniu na ustach, jednak z tymi jest inaczej. Nie ściągają ust, są niemalże niewyczuwalne na wargach. Nie przesuszają ich tak jak inne matowe pomadki, a ich formuła jest kremowa. Z tego powodu nie są być może aż tak trwałe jak pomadki, które mocno zastygają (ale ta trwałość jest niewiele mniejsza...), ale pozwala na wielokrotne dokładanie produktu - nie wyglądają sucho, na ustach nie tworzy się skorupa po dołożeniu kolejnej warstwy. 




Kiedy pomadka schodzi, robi to w ładny sposób, ściera się równomiernie, a granica jest łagodna, nie tworzy takiego efektu wykruszenia jak w przypadku pomadek Matte Ink


Jeżeli chodzi o konturówki, to również są to dobre produkty, choć trwałość nie robi szczególnego wrażenia. Są miękkie, dobrze napigmentowane i łatwo się nimi rysuje. To klasyczne kredki, więc wymagają temperowania. 


Uważam, że to dobre produkty i warto się nimi zainteresować, bo jakość względem ceny wypada świetnie. Polecam te pomadki szczególnie osobom, które podobnie jak ja malują usta codziennie. Są komfortowe, a w sytuacji gdy czas nie pozwoli na poprawki, wciąż będą wyglądały nieźle ;) 
Udostępnij

29 komentarzy :

  1. Przyjemne, uniwersalne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pomadki nie trzymają się prawie wcale. Teraz testuje z maybelline jedyna która wytrzymała u mnie dosłownie cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już takich kolorów mnóstwo w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tych pomadek, jakoś zawsze omijam Miss Sporty. Muszę się bliżej przyjrzeć tej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię takie dyskretne kolorki:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 110 wygląda na prawdę fajnie, nie planuje już zakupów podczas obecnej promocji, ale może nawet po niej się skuszę, w końcu nie są drogie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, jak Ty coś polecasz, to żal się nie skusić! :D Podkład z AA, który jakiś czas temu polecałaś, był strzałem w dziesiątkę i nigdy nie chcę się z nim już rozstawać haha:D Po ostatnim zakupie innej niż z Golden Rose matowej pomadki (a było to Wibo) obiecałam sobie, że pozostanę wierna GR, ale kolejny raz mnie przekonujesz do nieznanego:D Znów czytam Twój post i myślę: "kurczę, nawet nie wiedziałam, że tego potrzebuję!". Zdaje się, że to taki dobry jakościowo kompromis między sztywną trwałością a kompletnym jej brakiem, w sytuacji gdy nie możemy sobie pozwolić na poprawki (jak u mnie w pracy) idealny!
    Pozdrawiam :)
    Tov

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, jest świetny, a przy tym tani! Cieszę się bardzo, że ci się sprawdził. Taaak, te pomadki są świetne właśnie do takiego stosowania, kiedy chcemy te usta podkreślić, ale też nie musieć kontrolowac cały czas tego, jak bardzo źle wyglądają po jakimś czasie...

      Usuń
  8. Bardzo lubie i nosze matowe pomadki, podobaja mi sie te kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne kolorki, jestem ciekawa czy u mnie by się utrzymały na dłuższy dzień.
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zgodzę się, że są najlepsze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy są najlepsze, ale na pewno są bardzo fajne :D

      Usuń
  11. Obawiam się że mi by nie odpowiadała :D. Mam tyle pomadek których nie używam, że wolę zostać przy sprawdzonych formułach i tylko zmieniać kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie miałam nic z Miss Sporty i jakoś nie zwracam uwagi na ich produkty, więc dobrze wiedzieć, że te pomadki są warte uwagi. Kolory mają prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam nudziaki! na co dzień idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo tanie i dobrze się prezentują. Wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne kolory :) Super, że niedrogie pomadki też mogą być trwałe

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.