poniedziałek, 10 września 2018

Nowości kosmetyczne #3


Dziś przychodzę do was z przeglądem nowości kosmetycznych, jakie się u mnie pojawiły. Jak zwykle się trochę tego nazbierało, ale część kosmetyków otrzymałam. Tym razem zdecydowanie przeważa pielęgnacja, kolorówki tu niemalże nie ma.



Te z was, które obserwują mnie na Instagramie widziały na story, że otrzymałam nową pomadkę marki L'Oreal do przetestowania. To matowa pomadka w płynie, która pachnie czekoladą. 


Dostałam również maskę z nowej serii Botanic marki L'biotica. Lubię maski tej serii, więc bardzo chętnie ją przetestuję w swoim czasie (obecnie mam otwarte dwie inne maski). 



Dwie rzeczy zgarnęłam wraz z gazetami. Pierwsza to powiększający balsam do ust marki Bielenda dołączony do magazynu Glamour, który kupuję sobie niemal co miesiąc. Z kolei drugą gazetę kupuję zwykle dla dodatków, bo jej treści są wg mnie średnio interesujące - Zwierciadło z nowością od Sylveco, czyli aloesowy żel do mycia twarzy. 



Pewnie jak wiele z was, ja również skorzystałam z promocji w Rossmannie na produkty pielęgnacyjne. Ja kupiłam 4 maseczki oczyszczające na jeden rachunek, wszystkie są nowościami, oraz 4 maski w płacie z Isany.


Udało mi się także dostać do testowania pasty do zębów Blend-a-med. Niby nic wielkiego, w sumie zgłosiłam się bez przekonania, a udało się :) 


No i mnóstwo nowości przybyło mi wraz z JoyBoxem, całe pudełko dobroci.





Udostępnij

27 komentarzy :

  1. O jacież ale tego... będzie co używać;) Ja z kolei bardzo lubię zwierciadło i chyba się pokuszę - z takim fajnym dodatkiem.... :D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe kosmetyki, kochana pomadka od L'Oreal niesamowicie mi sie podoba, bardzo ciekawi mnie jak bedzie spisywac sie na ustach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kupiłam Zwierciadło z kalendarzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam kalendarz z Pani, kupony z gazetą jakoś na początku roku :D

      Usuń
  4. Ciekawi mnie maska isany i perfecta. Daj znać jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niezłe nowości! Ja nie kupuję gazet, nawet dla dodatków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Testujesz więcej na wizażu niż ja :D. No na bieżąco jestem z Twoimi zakupami, więc wszystko wiesz co myślę ;). Żałuję że u mnie nie ma gazet z dodatkami. A nie mam czasu pędzić do innego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie wiesz, czasem są, czasem nie, ale zaglądam :)

      Usuń
  7. Mmmm, tą czekoladową pomadką to mnie zainteresowałaś! Żarcie i kolorówka, czyli to, co kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Biovax bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja akurat zamiast żelu Aloesove, wzięłam gazetę z płynem micelarnym tej marki. Rzadko kupuję gazety dla dodatków, ale tu było bardzo korzystnie ;) Żałuję, że za późno ogarnęłam akcję Biovax, bo chętnie wypróbowałabym ich peeling do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko tak robię, Glamour ogólnie kupuje czasami, a Zwierciadło wizelam typowo dla dodatku, bo prawda jest, że wypadło to fajnie cenowo. No ja akurat chciałam z BIOVAX maskę, bo jestem leniuchem i używam tylko masek i szamponów :P

      Usuń
  10. pomadka loreal interesuje mnie najradziej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne nowości! Już wiem że pomadka nie dla mnie bo jest matowa. Maseczki wyglądają bardzo fajnie ciekawe jak się sprawdza :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zawartość boxa prezentuje się bosko :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja szukałam wszędzie tego Zwierciadła z Sylveco i nie znalazłam :/ Nie wiedziałam, że Isana wprowadziła maski w płachcie.
    Pozdrawiam.
    www.tipsforyoungers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest kolejny nr, z kalendarzem lub żelem nawilżającym z Aloesove, ja sobie kupiłam tę drugą wersję, może i tobie się uda ją złapać.

      Usuń
  14. Przypomniałaś mi o joyboksie! Kiedyś to były moje ulubione pudełka, przez tę możliwość wyboru :) Ale fajne nowości u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa testu maseczek z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka wygląda świetnie. Przypadła mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  17. dzięki za recenzję :) będę 21 września na targach beautydays i zobaczę czy są te nowości tam a może jeszcze jakieś inne będą. A Ty wybierasz się na te targi?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.