poniedziałek, 9 maja 2022

Jest dobrze, ale mogłoby być lepiej. Nivea Cellular Filler Krem-podkład Cushion


Cześć! Dziś mam dla Was recenzję podkładu marki Nivea, który jest dostępny na rynku od kilku miesięcy. Zaciekawił mnie, ponieważ ma formę typu cushion, która jest bardzo wygodna do wykonywania szybkich, dziennych makijaży. 

Bardzo lubię takie podkłady, często sięgam po koreańskie kremy BB w tej formie, więc zaciekawił mnie ten produkt. 
Podkład jest przyjemny, delikatny i lekki. Ma subtelne krycie, wyrównuje koloryt skóry. Posiada zapach przywodzący na myśl klasyczny krem Nivea. Ładnie wygląda na skórze, nie podkreśla jej faktury. Ma naturalne, mokre wykończenie, sprawia, że skóra wygląda zdrowo i promiennie.
Dzięki formie typu cushion, aplikacja jest szybka, prosta i wygodna.



Ale uwaga! Niestety kolor jasny wbrew swojej nazwie jest bardzo ciemny, więc testowałam go tylko w domu. Nie sprawdzi się osobom o jasnej karnacji, a jedynie posiadaczkom ciemniejszej lub opalonej skóry. Sama mam zamiar wykorzystać go latem, gdy moja skóra będzie już muśnięta słońcem. 

A wy znacie już ten podkład? Ja jestem z niego zadowolona, ale przestrzegam, że nie jest to produkt uniwersalny przez swoją kolorystykę! 

Produkt otrzymałam do przetestowania od firmy Nivea w ramach Klubu Przyjaciółek Nivea. Jest to współpraca reklamowa.


Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.