poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Nowości kosmetyczne


Ostatnio w mojej umownej kosmetyczce przybyło sporo nowości - a co najlepsze, się nieskromnie pochwalę, wcale nie jest to efekt mojej rozrzutności. Tak się złożyło, że moja praca przyniosła efekty i wygrałam sporo konkursów :). Oprócz tego dostałam też parę prezentów i tak wyszło, że przydałby się solidny update cyklu nowości... 
Mój walentynkowy makijaż spodobał się marce Lovely, która nagrodziła mnie za niego małym boxem z kilkoma nowościami - paletką Electric Plum, rozświetlaczem w płynie Make Me Highlight,  tuszem do rzęs Curling Pump Up Mascara Volume Black i błyszczyk do ust na bazie wody H2O Lip Gloss:



A tak prezentuje się wspomniany makijaż:




Mój walentynkowy kicz 🥰 . #lovelyvalentines #lovelymakeup . Użyłam kosmetyków marki @lovelykosmetyki: Twarz: ❤️Lovely Podkład matujący HD kolor porcelain ❤️Lovely Korektor Lovely Liquid Camouflage nr 01 ❤️Lovely Puder Lovely Bamboo Loose Powder ❤️Lovely Bronzer Dark Chocolate ❤️Lovely Rozświetlacz Pink Bite Highlighter Oczy: ❤️Lovely Paleta cieni Choco Bons ❤️Lovely Paleta cieni Peach Desire ❤️Lovely Maskara Pump Up ❤️Lovely Kredka Nude Eye Pencil ❤️Lovely Eyeliner ❤️Lovely Magic Eyeliner nr 1 (ozdobiłam nim wnętrze serduszek, niestety telefon nie uchwycił drobinek 🙄) ❤️Lovely Liquid Camouflage nr 01 (do odcięcia cut crease oraz jako bazę) Usta: ❤️Lovely Extra Lasting nr 1 Nawet nie wiedziałam, że mam tak dużo kosmetyków z Lovely, właściwie to mam ich nawet więcej, bo nie użyłam wszystkich w tym makijażu 😅 . #makeup #lovelykosmetyki #lovelypeachdesire #lovelychocobonspalette #walentyki #walentynkowymakijaz #valentines #valentinesmakeup #makijaznawalentynki #makijażnawalentynki #valentineslook #valentinesmakeup #valentinesmakeuplook #valentinesmakeupideas #nofilter #pinkmakeup #cutcrease #valentinescutcrease
Post udostępniony przez Blonde Kitsune (@blondekitsune) 


Na dzień kobiet dostałam za to piękną paletę Pure Passion marki Affect. Jestem jej bardzo ciekawa, bo z Provocation nieszczególnie się polubiłam.


W konkursie marki Paese udało mi się wygrać krem DD tej marki. Bardzo mnie to cieszy, bo myślałam nad nim od jakiegoś czasu.


Do testowania otrzymałam nową maskę marki L'Oreal z linii Elseve - Rapid Reviver, skoncentrowaną odżywkę do włosów:



Za wypełnienie ankiety dla marki L'biotica otrzymałam od nich maseczkę w prezencie - maskę ze śluzem ślimaka Snail Mask:


Moja szczerość i autoironia pomogły mi też wygrać zestaw rosyjskich kosmetyków Faberlic o ciekawym zapachu oliwki i bergamotki:



Wiecznie wyjeżdżający narzeczony wiąże się z pustką w mieszkaniu, ale muszę mu oddać to, że zawsze o mnie pamięta i coś mi przywiezie - jakieś charakterystyczne dla danego kraju słodycze, alkohole czy inne produkty, a ostatnio dostałam zestaw kosmetyków marki Balea :D


Wygrałam też u Beautyvtricks tą praca:



Praca na konkurs u @beautyvtricks. . Prawdę mówiąc jestem z niej bardzo niezadowolona. Nie rysowałam nic poza bazgrołami od 5 lat, a jeszcze uznałam, że porzucę niegdyś ulubione markery i wypróbuję kredki. Wniosek jest taki, że kredki nie są dla mnie, nie potrafię nimi rysować. O ile jeszcze sam portret wyszedł jako tako, w charakterystyczny dla mnie nieco komiksowy sposób, tak włosy i cała reszta to istny dramat, także proszę na to patrzeć z przymrużeniem oka. Publikuję to głównie dlatego, że skoro już poświęciłam swój czas, to warto spróbować w konkursie i w formie automotywacji, żebym może jednak znalazła czasem... trochę czasu i zmusiła się do sięgnięcia po ołówek. . .#bvtinspo #beautyvtricks #BVTkonkurs2019 . #smokyeyes #cutcrease #cutcreasemakeup #drawing #comicsdrawing #comicsportrait #art #cryons #riviera #abh #facechart #undiscoverd_muae #doodles #doodle #fanart #makeupdrawing #nieartystycznie
Post udostępniony przez Blonde Kitsune (@blondekitsune) 

Ale na nagrodę wciąż czekam, więc o tym zestawie innym razem... :)

Ostatnio szczęście mi tak dopisało, że teraz nic, tylko czekać w obawie, aż coś się spierdoli, bo to aż nienaturalne xD
Udostępnij

42 komentarze :

  1. Dużo tych nagród :)
    Bardzo lubię paletę Affect. Często z niej korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tę też polubiłam :) Za to Provocation mnie okropnie zawiodła :(

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych produktów Balea. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudeniek Balea 😍 Przyjemnych testów! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Hahaha, sama masz dużo więcej droższych palet niż ja :D

      Usuń
  5. Super nowości, masz co testować

    OdpowiedzUsuń
  6. No no rzeczywiście dużo nagród :) Nic tylko gratulować :D Jestem ciekawa tego błyszczyku na bazie wody, bo ostatnio wiele osób go ostatnio poleca właśnie pod kątem promocji w R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jeszcze go nie używałam, bo ja ogólnie nie przepadam za błyszczykami. Najbardziej z tego boxa cieszy mnie paletka :D

      Usuń
  7. Ile wspaniałych kosmetyków. Uwielbiam takie wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. ja się dopiero zapoznam z Baleą, więc zobaczymy, czy też będę uwielbiać :D

      Usuń
  9. Jak dobrze, że moja kosmetyczka jest mała i oparta o sprawdzone produkty. Ja bym się w waszych kosmetyczkach chyba utopił. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, dużo w tym prawdy 😂 na swoje usprawiedliwienie mam w tym przypadku to, że ja tych kosmetyków nie kupowałam, same przyszły! 😂

      Usuń
  10. Gratulacje! Wszystko zasłużone! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo cudowności! :D Ja co prawda używam innych marek i staram się minimalizować - ale czasem są rzeczy silniejsze ode mnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam oj tam, niech dobra passa trwa i trwa! O tej maseczce z Lbiotica czytałam fajne recenzje - ciekawa jestem jak się sprawdzi u Ciebie.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba nie potrafiłabym korzystać z kosmetyków ze śluzem ślimaka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, mnie to nie przeszkadza, choć nie chciałabym osobiście spotkać dawców śluzu :D

      Usuń
  14. Już podrzucilem żonie, napewno się jej przyda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby co, skoro tu niczego konkretnego nie ma, to jedynie sam przegląd?

      Usuń
  15. No ten ślimak nie fajnie brzmi wolałabym nie wiedzieć że tam jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile cudowności. Bardzo jestem ciekawa tych kosmetyków. Mam nadzieję, że napiszesz o nich parę słów więcej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, choć rozłoży się to w czasie, bo zużycie tego naraz jest niewykonalne :D

      Usuń
  17. Gratulacje z wygranej wszystkich kosmetyków :). Czekam na recenzję Affectu, koniecznie zrób swatche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zawsze robię, więc i w tej recenzji na pewno będą :)

      Usuń
  18. widzę ciekawe nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się wiele testów!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak pięknie rysujesz, wow, podziwiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję takiej pięknej kolekcji!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.