poniedziałek, 11 kwietnia 2022

Resibo Beauty Box - You Glow - Krem rozświetający, żel do mycia twarzy i opaska do włosów

 


Znacie produkty marki Resibo? Ja postanowiłam poznać się z tą marką i kupić w promocyjnej cenie jeden z boxów marki. W zestawie znajdował się krem rozświetlający, brzoskwiniowy żel do mycia twarzy, a także opaska na włosy.

Resibo, Glow, Rozświetlający krem do twarzy

W kremie się zakochałam, jednak mam jedno duże, a właściwie wielkie ALE. Krem jest zamknięty w opakowaniu z pompką, ma dość lekką formułę, łatwo się rozprowadza. Świetnie odżywia skórę, skóra po aplikacji jest nawilżona, napięta, promienna. A przy tym fantastycznie rozświetla, nie znam innego kremu rozświetlającego, który dawałby taki efekt - wygląda wręcz jak baza rozświetlająca. Uwielbiam go używać w dni, w które nie chce mi się malować. Natomiast mam z nim taki problem, że śmierdzi niemiłosiernie. Na początku myślałam, że jest zepsuty, ale okazało się, że nie tylko mnie drażni w nozdrza. Wiecie jaki ma zapach? Przepoconych skarpetek... właśnie to przywodzi mi na myśl woń tego kremu. Boli mnie to, bo jestem wrażliwa na zapachy, a sam krem jest jednym z moich ulubieńców, po prostu uwielbiam jego działanie!

Resibo, Naturalny żel myjący do twarzy z brzoskwini 

Natomiast z żelem jest odwrotnie, pachnie ładnie, faktycznie taką brzoskwinką, za to jego działanie nie robi wrażenia. Ja używam go bardziej do domywania makijażu niżeli oczyszczania twarzy, bo niestety dla cery mieszanej jest zbyt delikatny, nie zauważyłam, aby faktycznie skóra była czystsza, odkąd go używam. Myślę, że lepiej sprawdzi się osobom o cerze suchej.




Resibo, Opaska do włosów

Opaska jest w kolorze białym, z metką z logo Resibo. Jest wykonana z przyjemnego w dotyku materiału. Jest wygodna, ponieważ zapina się na rzep - dzięki temu sprawnie można ją zakładać/zdejmować oraz dostosować jej obwód do głowy. 

A wy macie jakieś hity wśród produktów Resibo? :)



Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

1 komentarz :

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.