poniedziałek, 18 kwietnia 2022

Test kosmetyków marki Weleda: Deozodorant, Krem nawilżający i masło do ust


Dziś opowiem wam o kosmetykach marki Weleda. Było to moje pierwsze spotkanie z kosmetykami tej marki. Są to produkty naturalne, dostępne m.in. w drogeriach Hebe. Marka szczyci się m.in. tym, że ich kosmetyki zawierają 80% certyfikowanych składników botanicznych.

Weleda, Body Care Spray Citrus - dezodorant

Dezodorant - ten produkt pozytywnie mnie zaskoczył. Pięknie pachnie, niczym cytrusowa mgiełka. Nie podrażnia skóry, nawet świeżo po goleniu. To dezodorant, więc nie hamuje potu, ale przeciwdziała jego zapachowi. Ja wolę jednak mocniejsze blokery i antyperspiranty, dlatego raczej do niego nie wrócę. 


Weleda, Skin Food Light - Krem nawilżający

Krem ma lekką formułę, łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania. Po wchłonięciu się nie pozostawia tłustego filmu, skóra pozostaje matowa. Ma delikatny, cytrusowy zapach, więc fanki cytrusów będą zadowolone. Bardzo dobrze nawilża skórę i ją wygładza. Nadaje się do stosowania pod makijaż, podkłady i kremy koloryzujące ładnie się z nim łączą. 

Weleda, Skin Food - Masło do ust

Opakowanie mnie urzekło, jest takie malutkie (zawiera 8 ml produktu, jednak masło jest wydajne, niewielka ilość wystarczy na jednorazową aplikację). Jest to miękka, elastyczna tuba z plastikowym aplikatorem w kształcie pomadki. Posiada małą dziurkę, przez którą wychodzi masełko. Produkt świetnie nawilża, odżywia i regeneruje skórę ust. 

A wy znacie kosmetyki tej marki? Może coś mi polecicie? :)

Post reklamowy. Produkty otrzymałam do przetestowania w ramach współpracy barterowej.




Zapraszam was również na moje social media:

 

Udostępnij

4 komentarze :

  1. Niestety, dezodoranty z naturalnym składem u mnie przegrywają. Po prostu potrzebuję lepszego działania, aby czuć się komfortowo. (zabrzmiałam jak z reklamy ;)))) W każdym razie, z tej firmy miałam kiedyś masło do ciała i mile je wspominam...
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale może kiedyś zwrócę na nią uwagę :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że to świetny pomysł i może być dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.