poniedziałek, 25 kwietnia 2022

Pełen makijaż z marką Pixi Beauty - palety Mind Your Own Glow, Shapeshifter, Tones&Textures oraz Cream Rouge


Cześć! Dziś opowiem Wam trochę o kosmetykach marki Pixi Beauty -  ponownie przetestowałam kolorówkę tej marki. Tym razem są to palety powstałe we współpracy z różnymi influencerkami - Promise,  Denise, oraz Tiną Young - przyznam szczerze, że osobiście kojarzę tylko tę ostatnią. 




Mind Your Own Glow - to piękna paletka rozświetlaczy. Rozświetlacze mają bardzo użytkowe kolory - zarówno jasne, użytkowe również dla bladziochów odcienie, jak i kolory o mocniejszej, różowej bazie, które będą wyglądały świetnie na ciemnych karnacjach oraz jasnych w formie rozświetlającego różu (osobiście kocham takie róże i tylko takich używam na co dzień, glow must go on ✨). Dają efekt perłowej, intensywnej tafli i bardzo dobrze transferują się z pędzla na skórę.




Shapeshifter Palette - to paleta do konturowania, zawierająca bronzery i rozświetlacze. Brązery są mocno napigmentowane, więc nie warto nakładać ich ciężką ręką. Ale na szczęście łatwo i szybko się blendują i nie tworzą plam na skórze. Ale prawdę mówiąc ani trochę mnie to nie dziwi, miałam już dwie paletki Pixi do makijażu twarzy, więc spodziewałam się tu dobrej jakości.




Tones&Textures - cienie są OK, ale nie należą do moich ulubionych. Bardzo łatwo się blendują, co jest ich dużym atutem. Są średnio napigmentowane, a osobiście wolę bardzo intensywny pigment. Do makijażu dziennego są jak znalazł, ładnie wyglądają, pracuje się nimi szybko i bezproblemowo. Ale w celu wykonania mocniejszego makijażu wolę sięgać po inne palety.



Cream Rouge Palette - przyznam szczerze, pokazuję Wam kolorki, bo a nóż widelec kogoś ta paletka zainteresuje, jednak sama jej nie używam i nie mam zamiaru, bo nie cierpię kremowych szminek i takich nie posiadam. Dla mnie istnieją tylko matowe pomadki, a jak chcę błysku sięgam po błyski. Dlatego nie testowałam tej paletki, bo wiem, że i tak nie będę z niej korzystać. Oddam ją komuś albo zrobię z nią jakieś rozdanie. Ale muszę przyznać, że gama kolorystyczna jest obłędna.

Znacie któryś z tych produktów? Jakie jest wasze zdanie na temat kosmetyków Pixi Beauty?

Kosmetyki do przetestowania otrzymałam od marki Pixi Beauty w ramach paczki PR. 


Zapraszam was również na moje social media:






Udostępnij

3 komentarze :

  1. Nie miałam tych produktów , ale prezentują się pięknie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ah zasugerowałam się tytułem i szukałam zdjęcia makijażu! Już od pewnego czasu przyglądam się produktom do makijażu Pixi. Jednak nadal nie jestem przekonana co do ich jakości i trwałości malunku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.