poniedziałek, 4 kwietnia 2022

Makijaż z marką Pixi Beauty! Palety cieni do powiek oraz do konturowania


Marka Pixi Beauty bardziej kojarzy mi się z pielęgnacją, sama swoją przygodę z tą marką zaczęłam od zakupu słynnego toniku Glow Tonic, który już Wam recenzowałam. Ostatnio jednak miałam przyjemność przetestować paletki do makijażu oczu i twarzy tej marki. Jakie zrobiły na mnie wrażenie? Zapraszam do lektury!

Pixi Beauty, Nuance Quartette - Paleta do konturowania - Sugar Blossom & Honey Nectar

Paletki do twarzy są cudowne. Ich formuła jest tak masełkowata i delikatna, że dotykanie ich to sama przyjemność. Pigment mają wyrazisty, ale nie tworzą plam. A rozświetlacze, pomimo złotej bazy, nie wyglądają na twarzy żółto, to bardziej szampański kolor złota. I przy tym 
pięknie się mienią! Kontur wykonany tymi paletami utrzymuje się na mojej twarzy cały dzień. Kolorystyka palet również jest bardzo udana, wersji chłodniejszej używam obecnie, a wersję cieplejszą stosowałam latem. 

Pixi Beauty, Eye Effects - Paleta cieni do powiek - Rosette Ray & Hazelnut Haze

Paletki do oczu mają podobną formułę. Cienie błyszczące wyglądają na oku bardzo ładnie, a ich błysk można stopniować. Cienie matowe są średnio napigmentowane, ale za to blendują się praktycznie same. Powiem szczerze: makijażu wieczorowego bym tą paletą nie robiła, za to do makijażu codziennego są idealne. Ja mój codzienny makijaż wykonuję obecnie właśnie tymi paletkami - zarówno makijaż oczu, jak i twarzy. Zauważyłam jednak, że cienie do powiek wypadają znacznie lepiej na bazie - na korektorze niestety tracą swą intensywność po kilku godzinach.

Jeżeli chcecie zobaczyć swatche oraz filmiki ze zbliżeniem na te produkty, to odsyłam Was na mój Instagram:


Produkty do przetestowania otrzymałam od marki Pixi Beauty w ramach paczki PR. 


Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

2 komentarze :

  1. Kolory jakoś nie przypadły mi do gustu z tych paletek, poza tym wyglądają bardzo perłowo, a ja zdecydowanie wolę mat :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.