poniedziałek, 31 stycznia 2022

Nivea, Naturally Good - Żel pod prysznic & Balsam do ciała

 


Ponownie miałam przyjemność przetestować produkty z linii Naturally Good marki Nivea. Seria ta na każdym kroku zaskakuje mnie coraz bardziej, a co najważniejsze - robi to w sposób bardzo pozytywny.
Tym razem wypróbowałam żel pod prysznic oraz balsam do ciała. 

Nivea, Naturally Good, Natural Aloe & Hydration, Balsam do ciała

Żel pod prysznic ma przyjemną, lejącą się konsystencję. Łatwo rozprowadza się po skórze i delikatnie pieni. Jest łagodny dla skóry, nie przesusza jej, a wręcz pozostawia ją gładką po umyciu - zapewne jest to zasługa połączenia wody różanej oraz olejku bio w składzie. Żel ma przyjemny, ale subtelny zapach, który jest świeżą nutą wzbogaconą o kwiatową woń.



Nivea, Naturally Good, Natural Aloe & Hydration, Balsam do ciała

Z kolei balsam do ciała ma bardzo intensywny zapach, który jest od razu wyczuwalny przy aplikacji. Bardzo mi to odpowiada, bo po nałożeniu go na skórę, ta pięknie pachnie. Również jest to zapach bardzo świeży, rześki, nieprzytłaczający mimo swej intensywności. Sam balsam dobrze nawilża skórę i szybko się wchłania. Marka Nivea zastosowała ciekawe i bardzo wygodne rozwiązanie przy projekcie opakowania. Jest ono wykonane z bardzo miękkiego tworzywa, które swobodnie można zginąć, rolować (nie jestem już na etapie wykańczania produktu, ale musiałam sprawdzić tę funkcję). Jest to o tyle świetnie rozwiązanie, że resztki produktu się nie marnują, można go wydobyć do ostatniej kropli - wiem, że niektórzy rozcinają opakowania, ale mnie nie chce się nigdy bawić w takie rzeczy, więc to bardzo dogodne rozwiązanie dla leniuszków i wygodnickich mojego pokroju ;)








A jeżeli interesuje was ta seria kosmetyków, to zapraszam do przeczytania pozostałych recenzji produktów Naturally Good:


Produkt otrzymałam do przetestowania od firmy Nivea w ramach Klubu Przyjaciółek Nivea. Jest to współpraca reklamowa.



Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

2 komentarze :

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.