niedziela, 16 stycznia 2022

Nivea - Fresh Blends - Banana, Acai, Coconut Milk - żel pod prysznic

 


Wiem, że długi czas na blogu trwała cisza, ale miniony rok był dla mnie naprawdę przewrotny. Najpierw długo dochodziłam do siebie po operacji usunięcia tarczycy, następnie firma, w której pracowałam, straciła głównego klienta i 90% osób zostało zwolnionych, a w tym ja. Zmieniłam pracę na taką, która miała być pracą marzeń, a okazała się małym koszmarem codzienności. Odeszłam, znów szukałam innej pracy... i tym razem znalazłam odpowiednie dla siebie miejsce, jednak okres próbny oderwał moje myśli od blogowania. Potem dopadł nas koronawirus, a wreszcie okres świąteczno-noworoczny, który był czasem dla rodziny. I tak zleciał cały rok...

Na instagramie starałam się jednak coś publikować kilka razy w miesiącu - jego prostota i mobilność dużo bardziej sprzyjają stałej aktywności niż platforma blogowa. Jednak nie wszyscy czytelnicy bloga posiadają konto na instagramie i odwrotnie. 

Dlatego na dobry początek przychodzę do Was z recenzją żelu pod prysznic marki Nivea, a następnie nadrobię tutaj recenzje, które już pojawiły się na Instagramie. I postaram się wrócić do aktywnego blogowania, żeby przynajmniej raz w miesiącu pojawiała się nowa publikacja :)

Nivea - Fresh Blends - Banana, Acai, Coconut Milk - żel pod prysznic

Żel jest zamknięty w plastikowej butelce o kształcie szklanej butelki na mleko. Jest zamykana na zatrzask, a opakowania jest przezroczyste, dzięki czemu widać zużycie produktu.

Konsystencja żelu pod prysznic jest lejąca i łatwo się rozprowadza na skórze. Produkt delikatnie się pieni, dobrze zmywa wszelkie zanieczyszczenia, a przy tym jest delikatny dla skóry. Nie podrażnia jej, ani nie przesusza, ba, jest na tyle łagodny, że używam go do golenia! Zapewnia świetny poślizg maszynce, sprawdza się w tej roli dużo lepiej niż niejedna dedykowana do tego celu pianka!

A zapach? Mam dobrą i złą wiadomość - dobrą dla antyfanek zapachu kokosa i złą dla osób, które go uwielbiają. Kokos jest w tym żelu minimalnie wyczuwalny, właściwie bardziej czuć mleczny zapach niż samego kokosa. Ogólnie woń tego żelu jest zdominowana przez banana i właśnie mleczne tło zapachowe. Jagód Acai w nim nie wyczułam, są na tyle subtelne, że nie wyróżniają się w zapachu.

Testowałam już wcześniej inne żele z tej serii, a ich recenzja jest dostępna tutaj

Produkt otrzymałam do przetestowania od firmy Nivea w ramach Klubu Przyjaciółek Nivea. Jest to współpraca reklamowa.


Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

3 komentarze :

  1. Już wcześniej dużo dobrego o tym żelu słyszałam i ty skusiłaś mnie jeszcze bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że nowy zapach został z tej linii wypuszczony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że kokosek słabo wyczuwalny bo lubię ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.