poniedziałek, 18 marca 2019

Pielęgnacja z witaminą C. Przegląd tanich serum - Ava i Dermofuture Precision.



Witamina C jest popularnym składnikiem wielu kosmetyków. Wynika to z jej pozytywnych właściwości - rozświetla skórę, rozjaśnia ją i zmniejsza powstałe przebarwienia, a także przeciwdziała starzeniu się skóry. Dla mnie to stały element wieczornej pielęgnacji. Stosuję ją w formie serum, jako jeden z etapów pielęgnacyjnej rutyny. Dziś opiszę wam produkty, których używałam w ostatnim czasie - kurację regenerującą z Dermofuture Precision i krem na noc z witaminą C tej samej marki oraz serum z witaminą C i acerolą marki Ava.



Dermofuture Precision - Intensywnie regenerująca kuracja z witaminą C

Produkt posiada małe, szklane opakowanie z pipetą. Serum ma intensywnie żółty kolor i wodnistą konsystencję. Bardzo łatwo jest je rozprowadzić na skórze. Niestety nie jest szczególnie wydajne, mnie na całą twarz wystarczają 3 krople. Pod koniec opakowania ciężko wydobyć pipetą resztki płynu. Ma nieco gorzki zapach, ale szybko się on ulatnia

Jednak mimo technicznych wad, to serum z tego zestawu polubiłam najbardziej, dzięki efektom, jakie daje. To, co można zauważyć od razu, to nawilżenie skóry. Oczywiście nie może się ono równać z działaniem kremu, niemniej serum w pewnym stopniu nawilża skórę i niweluje uczucie ściągnięcia. Przy regularnym stosowaniu rozjaśnia przebarwienia i ujednolica koloryt skóry, a twarz mniej się rumieni. Przy konsekwentnym używaniu cera staje się też bardziej promienna, wygląda na zdrowszą.

Serum składa się z witaminy C o 30% stężeniu. Producent informuje, że zawiera też arbutynę, kwas hialuronowy i wyciąg z gorzkiej pomarańczy.

Skład: Aqua, Ascrobic Acid, Glycerin, Aqua (and) Butylene Glycol (and) Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut) Extract (and) Silybum Marianum (Lady’s Thistle) Extract (and) Camellia Sinensis Extract (and) Hydrolyzed Wheat Protein, Citrus Aurantium Extract, Arbutin, Hialuronian Sodu, Carboxymethylcellulose, DMDM Hydantion, Methylchloroisothiazolinone (and) Methyllisothiazolinone.

Pojemność: 20ml
Cena tego serum waha się od 20 do 30 zł. 



Ava: Aktywator Młodości, Witamina C z acerolą

To serum również jest umieszczone w szklanym opakowaniu z pipetą, jednak łatwiej było mi je zużyć do końca, wydobycie ostatnich kropelek nie było tak bardzo problematyczne jak w przypadku produktu Dermofuture Precision. Jest też wydajniejsze, bo jedna kropla wystarcza mi na rozprowadzenie serum po całej twarzy. Wydaje mi się, że to kwestia wolniejszego wchłaniania się, bo i Ava i Dermofuture Precision mają taką samą, przypominającą wodę, konsystencję.

W moim odczuciu to dość przeciętny produkt, zużyłam całą buteleczkę, a nie zauważyłam szczególnych efektów, więc nie wrócę do niego już więcej. Nie rozjaśniało mi przebarwień (lub robiło to na tyle delikatnie, że aż nie do wychwycenia gołym okiem...), więc jakieś drobne ranki były widoczne dłużej, niż przy stosowaniu serum z DP. Nie ma też specjalnych właściwości pielęgnujących - uczucie ściągnięcia znikało na chwilę, w momencie aplikacji, ale wracało, gdy serum się wchłonęło. Jedyne, co udało mi się wychwycić, to dodanie blasku cerze - tu również stała się bardziej promienna przy regularnym sięganiu po serum. 

Pojemność: 30ml
Serum można dostać w cenie od 15 do 30 zł.



Dermofuture Precision - Vita-C Perfect Night Cream

Krem ma lekką formułę, łatwo się go rozprowadza i szybko się wchłaniaNawilża delikatnie, znam  wiele produktów o intensywniejszym działaniu nawilżającym. Po zużyciu całości nie zauważyłam żadnych efektów poza wspomnianym umiarkowanym nawilżeniem - nie dał żadnego zastrzyku energii mojej skórze. Nie stała się gładsza, ani bardziej promienna. Ot, bardzo nijaki produkt, żadnych rewelacji. 

Saszetka zawiera 12 ml i wystarcza na około 2 tygodnie. Myślę, że to fajna opcja na jakieś wyjazdy, bo nie jest to na tyle dobry produkt, aby stosować go regularnie na co dzień, jako element rutyny. Natomiast w podróży to wygodne rozwiązanie i tylko tym się broni.

Pojemność 12 ml
Cena zwykle wynosi około 10 zł


A wy polecacie jakieś produkty z witaminą C?


Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

41 komentarzy :

  1. Lubie to jak dziala na moja skore witamina C, chetnie skusilabym sie na to serum :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pielęgnacja z witaminą C by mi się przydała 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zastrzyk chyba każdemu by się przydał, żeby rozpromienić cerę ;)

      Usuń
  3. Coraz częściej kuszą mnie kosmetyki z tą witamina. Sprawdza się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie we wszystkich kosmetykach, ale niektóre rzeczywiście świetnie działają!

      Usuń
  4. Kiedyś stosowałam takie serum z witaminą C z Synchroline, sama musiałam ją rozrobić z płynem i była ważna przez 11 dni bodajże. Bardzo dobrze moją skórę nawilzylo i była taka napięta. Ale miałam tylko 3 takie ampułki więc za krótko stosowałam, żeby stwierdzić czy rozjaśniło mi cerę.
    Aktualnie używam toniku z kwasem glikolowym, który robi super robotę. Moja cera wygląda bardzo dobrze, przebarwień brak i pozostałości po niedoskonałościach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowałaś mnie pierwszym prezentowanym serum. Ja bardzo sobie cenię całą serię marki AA Skin Boost C+. Ostatnio zaczęłam testować krem marki Bielenda Manuka Honey z dodatkiem witaminy C, z którego na ten moment także jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z bielendy miałam serum różane i z zielonej herbaty. A z tych przeze mnie prezentowanych jednak bardziej spodobało mi się Dermofuture Precision

      Usuń
  6. Oba miło wspominam, ale znalazłam dwa inne produkty z witaminą C, kóre sprawdziły się u mnie lepiej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to były za produkty? Chętnie je sprawdzę :)

      Usuń
  7. U mnie to serum z avy sie sprawdza dobrze i wracam do niego regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wypadło bardzo nijako, ani mnie grzeje, ani ziębi :)

      Usuń
  8. Kiedyś miałam jakąś maseczkę w płachcie z witaminą c, nie pytaj o rodzaj, nie pamiętam. Wiem tylko że moja skóra była po niej promienna i w fajnej kondycji. Zastanawiałam się kiedyś nad zakupem jakiegoś serum z wit.c ale mam taki zapas olejków do twarzy, że najpierw to muszę zużyć ;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam serum pod olejki, po co się ograniczać :D wieloetapowa pielęgnacja jest super!

      Usuń
  9. Witamina C nie tylko jak widać w przemyśle farmaceutycznym, ma swoje drogocenne właściwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w kosmetyce również się fajnie sprawdza ;)

      Usuń
  10. Jakiś czas temu stosowałam płynną wit C i efekty były bardzo przyjemne

    OdpowiedzUsuń
  11. Zauważyłam, że moja cera lubi się z witaminą C, ale żadnego z tych kosmetyków nie próbowałam ;) Obecnie używam LiqPharm, który znalazłam w ShinyBoxie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie testowałam żadnego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jakoś rzadko do tej pory miałam okazję używać kosmetyków z witaminą C. Dlatego ciut nie na temat - piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie szukam jakiegoś fajnego serum w przystępnej cenie, więc dzięki za to zestawienie - na pewno się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Witamina C jest niezbędna.
    Ciekawe to serum.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaskoczyło mnie stężenie witaminy C w serum Dermofuture! Cena też jest bardzo przyjemna, więc możliwe, że dam mu się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem warto, skóra jest po nim taka bardziej promienna!

      Usuń
  17. Sera to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz Avon ma jakieś cudo z witaminą c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam o nim. Używałaś już, że mówisz, że to cudo? :)

      Usuń
    2. Ja mam to w sumie od 2 dni ale skóra jest po nim delikatna więc chyba jest dobre

      Usuń
  19. Wit. C stosuję zazwyczaj w płynie, kosmetyków z nią nie miałam okazji stosować.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam to serum Dermofuture Precision - Intensywnie regenerująca kuracja z witaminą C. Faktycznie fajnie nawilża, ciekawa jestem dalszych efektów, bo od niedawna go stosuję. Mam nadzieję, że u mnie też trochę rozjaśni przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciągle szukam czegoś, co pomoże mi pozbyć się przebarwień - może następnym razem sięgnę po DP? Zwłaszcza, że jego cena jest całkiem przyjazna ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak,cena jest kusząca. Serum nie daje może jakiegoś efektu wow, ale jednak działa i rozjaśnia cerę :) Z resztą nie wiem co by mogło dać efekt skóry idealnej :P

      Usuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.