poniedziałek, 17 września 2018

Fioletowy początek jesiennego sezonu. Makeup Revolution, I Heart Revolution, Violet Chocolate


Fioletowa czekoladka od razu skradła moje serce, dlatego kupiłam ją niedługo po jej premierze. Jednocześnie nie wiedziałam czego się spodziewać, bo jakość cieni Makeup Revolution potrafi być bardzo nierówna i Nudes Chocolate mnie nie zachwyciła.Tu jednak mile się zaskoczyłam!

Paleta może się pozornie wydawać odpowiednikiem dla palety Norvina marki Anastasia Bevery Hills, jednak Violet Chocolate wyszła przed Norviną. Poza tym po przyjrzeniu się kolorom tej paletki, to czekolada MUR prezentuje się ciekawej - kolory, które możemy znaleźć w palecie ABH są nieco cieplejsze, a na powiekach wpadają w róż. Nowa czekolada to czyste fiolety w różnych tonach.




Paleta składa się z 18 cieni. Są to głównie różne odcienie fioletu i brązu. Jej kolorystyka z powodzeniem pozwoli na wykonanie dziennych, jak i wieczornych makijaży. Paletka posiada charakterystyczne dla tej serii opakowanie w kształcie czekolady, fioletowej, zgodnie ze swoją kolorystyką. W środku znajduje się lusterko.



Jakość cieni pozytywnie zaskakuje. Pracuje mi się nimi dużo lepiej, niż tymi w nudziakowej czekoladzie. Wynika to stąd, że w przeciwieństwie do Nudes Chocolate, która ma w sobie kilka bardziej kapryśnych cieni o gorszej jakości, w Violet Chocolate poziom cieni jest równy. 

Wszystkie maty zachowują się podobnie - są trochę suche, przez co dość mocno się osypują, ale całkiem dobrze się nimi wykonuje makijaż. Pigmentacja jest średnia, przy blendowaniu kolory tracą nieco na swej intensywności, ale można ją bezproblemowo dobudować. Cienie dobrze łączą się ze sobą i nie tworzą plam

Co do cieni błyszczących - z nich jestem jeszcze bardziej zadowolona. Mają bardziej masełkowatą formułę niż kolory matowe, dzięki czemu na powiece wyglądają wyraziście nawet bez dokładania. Innymi słowy są lepiej napigmentowane od matów i mniej się osypują. Szczególnie intensywne są jasne odcienie



Uważam, że to ciekawa paleta, którą przyjemnie się pracuje, a jej kolorystyka jest ujmująca, część odcieni będzie idealnie wpasowywała się w jesienny klimat, który niestety, a może dla niektórych stety, powoli wchodzi w naszą codzienność. Poniżej możecie zobaczyć kilka makijaży, jakie ja wykonałam tą paletką: 








No i oczywiście zapraszam was na Facebooka oraz Instagrama. Od kilku dni udzielam się także w Dresscloud, gdzie również chętnie się z wami spotkam!

Udostępnij

43 komentarze :

  1. Kochana piekne ma kolory ta paletka, musze Ci zdradzic ze bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie paleta nie zachwyciła. Jest kilka kolorkow które mi się podobają, ale dla tak małej ilości jej nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  3. Z drugim zdaniem tak mocno się zgadza, że aż powiedziałam to na głos do kawy ;) Naprawdę nie rozumiem tej nierówności, ale mam nadzieję, że jak już mają dobrą formułę na coś, to wszystkie kolejne palety będą na tym bazować. Chociaż ta na swtachach i na oku wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ogólnie jest lepsza w pracy niż Nudes Chocolate, choć jak do tej pory najbardziej zachwyciła mnie Dragon's Heart pod względem jakosc-cena. Też nie rozumiem, skąd te skoki w jakości.

      Usuń
    2. Pewnie zmieniają proporcje składników w związku z kolorami, ale nie znam się na chemii kosmetycznej. Mam podejrzenie, że po prostu próbują znaleźć coś taniego w produkcji, ale zadowalającej jakości dla wszystkich. Najważniejsze, że to nadal całkiem dobre palety w przyzwoitej cenie. Jak mi 2-3 cienie z palety nie pracują dobrze to i tak nie marudzę, bo mam kilkanaście innych. Gorzej jak kupisz pojedynczy cień za te 40 złotych i nie blenduje się dobrze.

      Usuń
    3. Też się nie znam! Ogólnie się zgadzam, choć wiadomo, jak raz ciebie sa super, to potem wymagania rosną, ale ogólnie też uważam, że stosunek cena-jakosf jest dobry . Ale jak zauważyłaś czasem trafia się koszmarki jak np. the brave, jest bardzo słaba, a kosztuje 40-50zł.

      Usuń
  4. Fajne, jesienne kolory, dobrze, że jakość spoko, choć ja na MUR już się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy makijaż po prostu boski :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ją :) Nude mnie też rozczarowała

    OdpowiedzUsuń
  7. Paleta wygląda super! Szkoda, że nie potrafię się malować :/

    Zapraszam na nowy post, a w nim relacja z Verva Street Racing czyli niesamowitej imprezy motoryzacyjnej!♥ Pozdrawiam
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładne stworzyłaś makiaże. Tobie jest ładnie w zimnych kolorach, mi nie za bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i dziękuję :) ciężko mi się do tego odnieść, nie widziałam cię w takich :(

      Usuń
  9. Makijaże wyglądają rewelacyjnie! Ciekawa paleta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te fiolety <3 Niby używam na co dzień brązów, ale kusi mnie ta paleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię fiolety, ta paletka nie dość że pięknie wygląda to jeszcze ma bardzo atrakcyjne cienie i to dobrej jakości! Muszę się na nią skusić...koniecznie!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie moje kolory, ale ty robisz piękne rzeczy!Cudowne makijaże :D Jestem w szoku! Super obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej paletki nie mam jeśli chodzi o fiolety to rzadko z nich korzystam a jeśli już ich użyje to jako drobny dodatek do makijażu oka:) super makijaże ten pierwszy wow!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgam akurat w dziennych makijażach po róże, fiolety i Czerwienie :) dziękuję, również pozdrawiam!

      Usuń
    2. Ja sięgam akurat w dziennych makijażach po róże, fiolety i Czerwienie :) dziękuję, również pozdrawiam!

      Usuń
  15. Tworzysz bajeczne make up'y! :) Sama paleta mnie kusi, chociażby ze względu na jej piękne, fioletowe opakowanie :D A skoro wraz z nim idzie też jakość, to może warto się w nią zaopatrzyć? Muszę to przemyślec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jest to ciekawa i fajna paleta, dlatego warto pomyśleć, jeżeli używasz kolorów w makijażu :)

      Usuń
  16. Kolory piękne! Uwielbiam fiolety, chociaż nie koniecznie w cieniach do powiek :D Ale makijaże jak zawsze piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :D ja kocham wszystkie cienie, jestem cienioholikiem :D

      Usuń
  17. wow. Naprwdę super makijaż można wyczarować z tej paletki. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie piękne kolory :O A ja jeszcze uwielbiam fiolety... Chyba będę musiała kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawa paletka, a makijaż jednym słowem rewelacja *.*
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te Twoje makijaże, też się muszę pobawić w wolny dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ mam na nią chętkę ;) Ale coś mnie powstrzymuje przed zakupem :D Nie wiem o co chodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety też nie, więc nie mogę ci pomóc w szukaniu odpowiedzi haha

      Usuń
  22. ta paletka strasznie mnie kusi ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko, jakie piękne te kolory i co więcej - takich jeszcze nie mam!!! :O Jak tu nie kupić?:D Jeszcze jak przeczytałam o tej pigmentacji, że błyszczące są tak porządne... No magia *.* Obiecałam sobie, że kupię od MUR już tylko co najwyżej Extra Spice dopóki nie zużyję choć jednej, ale jak tylko zobaczyłam Twoje makijaże, wiedziałam, że będzie ciężko <3 Chyba przypadkiem odwiedzę jakąś drogerię...:D
    Pozdrawiam!
    Tov :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nie jet zła, ale myslę, że połowy kolorów bym nie używała ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super! Piękne makijaże, też ją testowałam <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.