poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Co kupiłam na promocji w Rossmannie? Haul -55% Rossmann

W tym roku zaszalałam, jeszcze nigdy nie zrobiłam tak obfitych zakupów w czasie tej promocji (choć w porównaniu do zakupów niektórych pań i tak wypadam nieźle...). Ale teraz uznałam, że co mi tam, i jakiś czas odkładałam drobne kwoty na specjalny rossmannowy budżet, żeby nie zbankrutować, hahaha. Kupiłam (prawie) wszystkiego po trochu, w tym sporo nowości, więc moja ciekawość powinna być zaspokojona na jakiś czas.


Podkłady

Wybrałam L’Oréal Paris - True Match, Rimmel - Lasting Finish 25HR Breathable oraz Eveline - Magical CC Cream. 



Korektory

Również jest ich kilka - nowość z Lovely - Liquid Camouflage, Maybelline - Fit Me! Concealer oraz  Bourjois - korektor z serii Healthy Mix.


Pudry

Kupiłam jeden puder sypki Bourjois, bo te, które mam, są niestety na wykończeniu. Wybrałam go ze względu na dobre opinie na internecie i dużą ilość (32g!).




Maskary

Kupiłam tusz do rzęs Really me! z Miss Sporty oraz Rimmel - Volume Shake.



Produkty do konturowania

Nie wzięłam żadnego różu ani rozświetlacza, ponieważ mam dwa róże i całą paletę rozświetlaczy od Wibo, a poza tym nic nie przykuło specjalnie mojej uwagi. W tej kategorii sięgnęłam tylko po jeden produkt - nowy bronzer Wibo - Beach Cruiser, HD Body & Face Bronzer.



Produkty do makijażu oczu

Zachwycona Peach Desire nie mogłam się powstrzymać i kupiłam paletę Choco Bons. Oprócz tego kupiłam żelowy eyeliner z Lovely - Celeb.




Produkty do brwi

Wzięłam na próbę pomadę do brwi z Wibo w nowym odcieniu - nr 04 Blonde.




Produkty do ust

Kupiłam same nowości, w tym dwie pomadki matowe - Miss Sporty - Matte to Last 24h i Wibo - Adorable, oraz pomadki metaliczne - Wibo - Liquid Metal Lipstick i Metal on Lips.



Lakiery do paznokci

I chyba najnudniejsza część, ale w sumie też element babskiej codzienności - lakiery do paznokci. Wzięłam lakiery marki Rimmel z serii 60 Seconds Super Shine, Super Gel, a także dwa z serii Precious Pearl marki Miss Sporty.



I to wszystko, jak mówiłam, trochę się tego zebrało. A jak wasze zakupy :)? 

Udostępnij

12 komentarzy :

  1. Zakupy bardzo duze:) z tego co kupiłaś miałam tylko lakier Rimmel 60 sekund

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy zycze Ci milego testowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy!
    Ja również w rossmannie kupiłam kilka rzeczy.
    I między innymi kupiłam taką samą pomadę z Wibo blonde :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rimmel Breatheable też kupiłam, a ten z Eveline, biały dostałam :), korektor z Lovely też mnie skusił, tak samo paletka z Lovely, brakło mi tylko jakiegoś pudru, niestety wszystkie ryżowe były wyprzedane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w zeszłym roku, miałam też bananowy (moim zdaniem lepszy), ale znudziły mi się już ;p

      Usuń
  5. Świetne zakupy:) zazdroszczę paletki, bo nigdzie nie mogę jej dostać:( korektor z Lovely jest super i całkiem nieźle kryje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zakupy ;) też skusiłam się na ten podkład rimmel ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś :D U mnie spokojniej, chociaż i tak więcej niż miałam zamiar kupić

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wzięłam ten podkład z Rimmela, pomadę do brwi z Wibo i jeszcze się wahałam/wciąż waham nad tym bronzerem z Wibo. Niby jest jeszcze kilka dni na dodatkowy zakup, ale musiałabym dobrać do niego jeszcze dwie rzeczy, a z tym mam już większy problem... także kiedy indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A powiem ci, że jeśli zamawiasz przez apke z dostawą do sklepu to nie, ja właśnie nie kupiłam wszystkiego za pierwszym razem i dobrałam dwie rzeczy i rabat zaskoczył :) zdziwiłam się, ale ucieszyłam, bo nie musiałam trzeciej dobierać na siłę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo :D Myślałam, że tylko ja poszalałam ;) Moje zakupy pojawią się jutro na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję zestawu z eyelinerem, bronzera i korektora z Lovely! Pomadę też chciałam wypróbować, ale niestety zostały same ciemne :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.