poniedziałek, 4 grudnia 2017

Ulubieńcy listopada 2017


 Postanowiłam, że również zacznę prowadzić cykl ulubieńców danego miesiąca. Nie będę się jednak ograniczać do kosmetyków, lecz mam zamiar mówić o wszystkim, co z jakiś przyczyn spodobało mi się w danym miesiącu. Oto moje typy z listopada:




Kiano Intelect x3 HD
Nie znam się na elektornice, po prostu wybrałam tableta, który ma 2GB ramu, a przy tym posiada system Windows i jest niedrogi (należę do niszy - nie lubię androida, ani iOS). W ten sposób padło na Kiano, który posiadając Windowsa 10 oraz doczepianą klawiaturę z touchpadem kosztował 430zł. Zdaję sobie sprawę, że nie jest to sprzęt idealny, ale osobiście jestem bardzo zadowolona. Windows chodzi na nim płynnie (gry, przeglądarka, messenger i skype są w ruchu naraz), pamięci mi nie brakuje. Do tego wejście hdmi, micro usb, USB, na słuchawki oraz kartę. Bateria bez ładowania, zależnie od tego co się na nim robi, trzyma od 4 do 6h, więc jak na sprzęt takich gabarytów przy takiej cenie - naprawdę spoko.



Egzorcysta (2016)
Obejrzałam z chłopakiem pierwszy sezon, zabieramy się za drugi. Serial nie ma najlepszych efektów, co niestety jest przywarą tego rodzaju produkcji, ale może się za to pochwalić klimatem i ciekawymi kreacjami głównych bohaterów. Jeżeli ktoś w dodatku lubi kino grozy, będzie zadowolony tym bardziej.


FarmVille 2: Country Escape
Lubię głupie gry mobilne, nie będę udawała, że jest inaczej. Od dwóch lat Dragonmania wiernie towarzyszy mi w podróżach komunikacją miejską. Ostatnio jednak poszerzyłam repertuar o kolejną grę mobilną - FarmVille. Jak mówi tytuł, wcielamy się w rolę farmera i rozwijamy swoją farmę. Fajny zabijacz nudy w chwilach, gdy niespecjalnie możemy się zająć czymś pożytecznym.


Sephora - Winter Wonderland Collection
Cała kolekcja cieszy oko i podoba mi się jej zamysł (może poza kalendarzem adwentowym - kto go obczajał na internecie, ten wie o co chodzi...). Wydaje mi się, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie, a design jest po prostu przeuroczy. Sama skusiłam się na paletkę Winter Magic, o której za jakiś czas na pewno wam opowiem.

I to wszystko, co przykuło moją uwagę w minionym miesiącu. A jakich wy miałyście ulubieńców :)?

Udostępnij

7 komentarzy :

  1. Mam kalendarz z Sephory i na razie nie jest jakoś bardzo źle, ale po tych wszystkich negatywnych komentarzach obawiam się, że najgorsze jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie za tę cenę jest słaby, a już szczególnie pierwotną (199zł)

      Usuń
  2. Ten kalendarz z Sephory wygląda uroczo! :) Sama rozglądam się za jakimś tabletem, ten zapowiada się fajnie za tą cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za takie pieniądze jest super, tym bardziej, że ma już oryginalną doczepianą klawiaturę, a one osobno po 30-50zł chodzą, a że będą kompatybilne z danym sprzętem czy systemem w sumie nie ma...

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się świąteczna kolekcja sephory. Mam lampkę, balsam do ust i paletkę:)
    Obserwuje i zostaje na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Straaasznie biedny jest ten kalendarz z Sephory, cieszę się, że nie kupiłam. Ale ogólny design tej kolekcji bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.