poniedziałek, 14 lutego 2022

Nivea - test linii Q10 Energy - krem na dzień, krem na noc i ampułki


Miałam przyjemność przetestować produkty marki Nivea z linii Q10 i najwyższy czas podzielić się z wami moimi wrażeniami na ich temat. Od marki otrzymałam do testów krem na dzień, krem na noc, a także ampułki odżywcze.

Nivea, Q10 Energy, Krem Przeciwzmarszczkowy Na Dzień SPF15 

Krem na dzień posiada filtr SPF15, co bardzo mnie cieszy, bo im za oknem ciepłej, tym filtry są ważniejsze. A nie cierpię ciężkich, tłustych filmów, bo nie lubię czuć, że coś osiada na mojej skórze. Ten krem jest lekki, niewyczuwalny wręcz, dobrze nawilża i co ważne nadaje się pod makijaż - jest więc dobry do ochrony na co dzień. To przyjemny produkt, skóra jest po nim promienna. To mój ulubieniec z tej trójki.

Nivea, Q10 Energy, Krem Przeciwzmarszczkowy Na Noc

Krem na noc ma nieco bardziej treściwą formułę niż wersja na dzień, ale nie obciąża skóry i całkiem szybko się wchłania. Skóra jest po nim odżywiona i wypoczęta. Swoim działaniem przypomina mi krem na noc z serii Naturally Good, choć ten intensywniej nawilża.


Nivea, Q10 Energy, Ampułki z witaminami C+E

Ampułki są po prostu świetne! Bardzo łatwo się rozprowadzają, mają lekką formułę, która szybko się wchłania. Napinają skórę, ale nie ściągają jej przy tym. Regularne stosowanie sprawa, że skóra jest też bardziej promienna, wygląda zdrowo.

Produkty otrzymałam do przetestowania od firmy Nivea w ramach Klubu Przyjaciółek Nivea. Jest to współpraca reklamowa.


Zapraszam was również na moje social media:




Udostępnij

3 komentarze :

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.