wtorek, 4 maja 2021

Lekki krem na ciepłe dni? Nivea - Rose Touch, Nawilżający żel-krem

Hej! Coraz cieplej za oknem, to i coraz chętniej będziemy sięgać po lżejszą pielęgnację niż zimą. Dlatego pomyślałam, że opiszę wam krem o żelowej formule zawierającej organiczną wodę różaną oraz kwas hialuronowy, który zdenkowałam niedawno.

Nivea - Rose Touch, Nawilżający żel-krem z organiczną wodą różaną i kwasem hialuronowym

Krem jest zamknięty w małym, plastikowym słoiczku, przyjaznym podróżom dużym i małym ;). Właściwości pielęgnacyjne kwasu hialuronowego i wody różnej zna chyba już każdy, więc nie muszę wam ich przedstawiać.

Jego formuła faktycznie jest żelowo-kremowa, bardzo lekka, a w dotyku wręcz delikatna.  Krem bardzo szybko się wchłania i nie obciąża skóry - a przy cerze tłustej jest to dla mnie istotne. Ale jednocześnie intensywnie nawilża, skóra po życiu tego kremu jest odżywiona i gładka. Dzięki temu, że łączy w sobie lekkość i mocne działanie nawilżające, jest uniwersalny, nadaje się do stosowania na dzień i na noc.



Dodatkowo nie pozostawia tłustego filmu, dzięki czemu nadaje się pod makijaż. Podkłady ładnie się z nim łączą, a krem nie wpływa w żaden sposób na ich trwałość. Z tego powodu ja preferuję używanie go na dzień, bo dobrze sprawdza się w tej roli, a na noc preferuję jednak cięższe kremy, gdyż do takich formuł jestem przyzwyczajona. Acz używałam go kilkukrotnie na noc i również sprawdzał się w tej roli, po prostu taka moja fanaberia, że wolę mieć krem o lżejszej konsystencji na dzień i cięższą, wręcz tłustawą wersję na noc. 

Produkt ten nie zapchał mojej skóry, a te mocniej nawilżające kremy niestety często robią to mojej skórze. Jest też wydajny, używam go obecnie codziennie od półtora miesięca. A jak widać na drugim zdjęciu - zużycie jest niewielkie.

Jego zapach to połączenie róży z delikatną domieszką mlecznego zapachu, charakterystycznego dla produktów marki Nivea, jest to dość słodka woń, ale nie jest to mdląca słodycz.

Jest to najprzyjemniejszy krem tej marki wśród tych, których używałam, zrobił na mnie lepsze wrażenie niż np. kremy z serii Naturally Good (choć tamte też lubiłam, ten po prostu spodobał mi się jeszcze bardziej). 


Produkt otrzymałam do przetestowania od marki Nivea ramach Klubu Przyjaciółek Nivea.


Zapraszam was również na moje social media:


Udostępnij

4 komentarze :

  1. Lubię kremy Nivea. Teraz szukam jakiegoś z filtrem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Konsystencja mi się podoba. Dawno nie kupowałam kremów Nivea

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda, ale nie przepadam za kosmetykami tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykle rzadko używam produktów Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.