poniedziałek, 22 lutego 2021

Różowo mi. Glamshop - Naturalny glam - paleta cieni do powiek


Glam Shop posiada wiele ciekawych palet w swojej ofercie, sama posiadam wiele z nich. Jestem fanką tej marki, bardzo lubię ich produkty. Dziś chciałabym wam opisać jedną ze starszych paletek tej marki, która urzekła mnie swoją kolorystyką.

Opakowanie jest kartonowe o matowym wykończeniu. Przyznam szczerze, że tak jak same produkty marki mnie zachwycają, tak opakowania wielu z nich są odstraszające, kompletnie nie wpisują się w mój gust. Jednak ta paletka jest miła dla oka, ma delikatny różowy kolor i subtelną, prostą grafikę. Prezentuje się naprawdę ładnie. Paleta składa się z 10 cieni - 5 matów i 5 błysków, z czego 4 błyski to klasyczne perły, a 1 to turbo pigment.




Maty są bardzo przyjemne w pracy, pylą się dość mocno, ale za to mają dobry pigment, a przy tym świetnie się rozcierają. Tu odniosę się do makijażu, który wykonałam właśnie tą paletką:


W tym makijażu króluje matowy cień Celinka, na górnej powiece użyłam tak naprawdę tylko jego. Można nim stworzyć piękną głębię. W miejscach, gdzie jest intensywny, był przeze mnie wklepywany, a tam, gdzie jest delikatny, bezproblemowo roztarłam go do chmurki. Wszystkie maty pozwalają na uzyskanie takiego efektu,  wyjątkiem jest matowy beżowy cień.  Ten jest delikatny, "bezpieczny" - jego pigmentacja jest bardzo wyważona. Osobiście wolę jednak,  gdy beżowe cienie są mocno napigmentowana i sama mogę decydować o ich intensywności. 

Perły w tej palecie są masełkowate, miękkie. Tworzą ładną taflę i ich błysk jest widoczny na oku, ale oczywiście ich blask jest subtelniejszy niż ten znany z ultra pereł. Natomiast prawdziwą gwiazdą tej paletki jest turbo pigment Ważka, który jest po prostu przepiękny. Niestety zdjęcia nie oddają jego piękna... Posiada on duochromowe wykończenie, ma cukierkowo-różową bazę, która opalizuje na jasnozielony kolor.
Ciekawym cieniem jest także kolor Oranżada, który choć jest zwykłą perłą o wyważonym blasku, również jest duochromem - jego bazą jest róż, który opalizuje na bardziej koralowy kolor.

Poniżej możecie zobaczyć swatche:




A wy znacie cienie marki Glam Shop? Jakie są wasze wrażenia na ich temat?


Zapraszam was również na moje social media:



Udostępnij

3 komentarze :

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.