poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Pozostając w klimacie lata: L'Oreal Paris: Smooth Sugars Scrub, Clear Scrub, peeling oczyszczający przeciw zaskórnikom w wersji kiwi


Cześć! Dziś chciałabym wam opisać peeling z kiwi, o którym wspominałam przy okazji posta o galaretkowatych maseczkach Juicy Jelly z Bielendy - Smooth Sugars Scrub, Clear Scrub, peeling oczyszczający przeciw zaskórnikom w wersji kiwi. Wieki temu kupiłam ten peeling za 17 zł w Hebe. Przy takiej cenie po prostu nie mogłam się oprzeć! 




Jest to peeling cukrowy, a składniki złuszczające w nim są w 100% pochodzenia naturalnego. Są to trzy rodzaje cukrów oraz nasiona kiwi. Stacjonarnie kosztuje około 35 zł, a jego pojemność wynosi 50 ml. Opakowanie jest szklane, co moim zdaniem jest super, bo to jednak bardziej ekologiczne rozwiązanie, niż plastikowa tuba. Jest też bardzo ładne, więc nie ma potrzeby chowania peelingu po szufladach - może stać bezwstydnie na widoku.

Pierwsze wrażenie po odkręceniu słoiczka? Wow, pachnie obłędnie, a wygląda równie dobrze. No po prostu esencja kiwi, aż się ma ochotę zanurzyć w nim palucha i oblizać


Formuła jest galaretkowata, ale dość rzadka. Produkt łatwo rozprowadza się na twarzy. Sam peeling jest delikatny, ale skuteczny, nie podrażnia skóry, a jednocześnie dobrze radzi sobie z suchymi skórkami. Cera jest po nim gładka, a nawet delikatnie nawilżona! Zauważyłam, że peeling rozgrzewa, a po zmyciu pozostawia uczucie świeżości. W czasie masowania twarzy większość drobin cukrowych się rozpuszcza, a zachowują się nasiona kiwi. Nie polecam oblizywać ust, bo jest smaczny i ma się potem ochotę go zjeść (raz zrobiłam ten błąd...). 




Przy regularnym stosowaniu ilość zaskórników na nosie rzeczywiście się zmniejszyła, choć niestety nie zniknęły całkowicie.

Jego wydajność nie jest zbytnio imponująca, dosyć szybko znika z opakowania. 


Szczerze mówiąc to dobry peeling i nie mam mu nic do zarzucenia, choć zdaję sobie sprawę, że jego cena może być dla niektórych zaporowa - co bądź są inne dobre peelingy, a są przy tym dużo tańsze. Ten nawet na internecie kosztuje sporo. Co zatem zrobić? To już kwestia waszego portfela, bo odbieranie czegoś jako tanie/drogie to kwestia bardzo indywidualna, jednak ten peeling wcale nie musi być poza waszym zasięgiem - jeżeli uważacie, że jego cena jest wygórowana, polecam poczekać na fajną okazję, w Hebe co jakiś czas jest promocja -40% na produkty do pielęgnacji i wtedy można kupić go za kilkanaście złotych :) 


Udostępnij

30 komentarzy :

  1. Już raz przejechałam się na produktach tej firmy do pielęgnacji. Miałam maseczkę, której działanie okazało się być mocno słabe na tak wygórowaną cenę. W cenie regularnej więc na pewno bym go nie kupiła, mooooooże na promocji, czego też nie jestem pewna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że w cenie regularnej mają wygórowane ceny.

      Usuń
  2. Na razie koncze swoje zdzieraki, ale te mam juz w planach zakupowych hihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, za 17 złotych to sama bym go spróbowała! :) Zwłaszcza po takiej recenzji. Mnie szalenie ciekawię te peelingi, więc jak uda mi się je "zdobyć" na jakieś promce, nie zawaham się przed zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poczekać, w Superpharm często są promocje -50,-40 dla posiadaczy karty LifeStyle, w Hebe też, ale nawet nie trzeba posiadać karty. Właśnie sądzę, że w takiej cenie warto go wypróbować, moim zdaniem jest bardzo fajny, choć niezbyt wydajny, więc w cenie regularnej raczej bym go nie kupiła

      Usuń
  4. Zastanawiałam się nad zakupem tego peelingu, ale wtedy cena w rossmanie mnie zwaliła z nóg. Potem czytałam różne opinie - od wielkich zachwytów po zdegustowanie;) Myślę, że muszę wyrobić sobie własne zdanie, ale jak upoluje go na promocji...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na promocji chętnie go dorwę choć muszę pamiętać żeby go nie używać jak jestem głodna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście wygląda jak kiwi. Fajnie, że częściowo usuwa zaskórniki, ale raczej się na niego nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten peeling już od dawna za mną chodzi. Odkąd zobaczyłam go pierwszy raz na wizażu wiedziałam, że muszę go kupić. Jego normalna cena jest przerażająca i za takie działanie nawet cena na promocji, jak dla mnie, wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie to normalna cena peelingu, większość kosztuje między 10 a 20 złotymi, przy czym część z nich ma plastikowe drobinki... Już nie przesadzajmy.

      Usuń
  8. Pierwsza myśl? Ale smacznie wygląda :D jeszcze to kiwi z boku :D fajnie że piling ma szklane opakowanie :) za taką cenę też nie mogłabym się oprzeć. :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze co muszę napisać to, to że pięknie wygląda, rzeczywiście bardzo smakowicie. Nie dziwie Ci się, sama bym go z chęcią spróbowała :D. Mam mieszane uczucia zarówno do glinek, jak i peelingów loreala. Cena jest wysoka, biorąc pod uwagę jak często się je używa i jak szybko schodzą. Może rzeczywiście kupując je na promocji lepiej się opłaci. Ogromny plus za szklane opakowanie, choć pewnie też wpłynęło na cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. naprawdę wygląda bardzo fajnie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go w zapasie, ale na razie używam Bielendy Juicy Jelly kiwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna nowość :) muszę go wypróbować bo bardzo mnie ciekawi, choć mam już swój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam zamiar kupić ten peeling! Wydaje się świetny ♥ PS. Zdjęcia są super zrobione!

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) cieszę się, że ci się podobają :)

      Usuń
  14. Prezentują sie naprawde swietnie, ale nie jestem pewna czy sa tez tak dobre w działaniu. Słyszalam rozne opinie. Obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzę te kosmetyki :D jedne z lepszych jakie kiedykolwiek używałam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kusi mnie ten peeling, ale postanowiłam najpierw zużyć zapasy, które posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglada smacznei:) chodz nie jest heh

    OdpowiedzUsuń
  18. SUPER :) Oni zawsze maja pomysły jak zachecic

    OdpowiedzUsuń
  19. Też go kupiłam, ale czeka w kolejce :) Apetyczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zainteresowanie! Staram się odwdzięczać za wszystkie komentarze :)

Zgodnie z rozporządzeniem RODO zostawiając komentarz zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych osobowych.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat przetwarzania twoich danych osobowych wejdź w link "Polityka Prywatności" w prawej kolumnie bloga.

Designed by Blokotek. All rights reserved.